چقدر می توانم بر اساس نظراتی که بیان شده مهدکودک را ارزیابی کنم؟!

چقدر می توانم بر اساس نظراتی که بیان شده مهدکودک را ارزیابی کنم؟!

چقدر می توانم بر اساس نظراتی که بیان شده مهدکودک را ارزیابی کنم؟!

واقعیتش را بخواهید هیچی! اما ادامه مطلب را بخوانید تا متوجه شوید.

در صفحه هر مهدکودک در مهدیاب، امکان ارسال نظر توسط بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است و ارسال نظر نیاز به ثبت نام ندارد اما باید نام و ایمیل خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که ایمیل شما فقط توسط مدیریت مهدیاب قابل مشاهده خواهد بود و در اختیار کسی قرار نمی گیرد و نام شما نیز به عنوان نام نظر دهنده نمایش داده می شود. همچنین نظر شما پس از ارسال غیرفعال خواهد بود و پس از تایید مدیریت سایت مهدیاب نمایش داده خواهد شد.

لطفا در ارسال نظر خود دقت کنید و از به کارگیری کلمات زشت و توهین آمیز خودداری کنید و نظر خود را محترمانه و به دور از هر گونه توهین به مدیریت یا کارکنان مهدکودک اعلام فرمایید چرا که این کار کمک می کند نظر شما به صورت یک انتقاد بهتر پذیرفته شود و همچنین امکان فعال سازی و نمایش آن در سایت فراهم شود. لذا خواهشمندیم نظرات خود را با دقت و توضیحات لازم ارائه فرمایید.

برای مثال نظری با متن " من از این مهد راضی ام" یا "خیلی مهد خوبیه" یا "من از این مهد بدم میاد!"  و از این قبیل نظرات حتی در صورت فعال شدن نیز تاثیری نخواهد داشت و دید مناسبی در اختیار سایر والدین قرار نمی دهد و کمکی به آن ها در انتخاب یا رد یک مهد نخواهد کرد. همچنین نظراتی که نیاز به اثبات موضوع داشته باشند نیز فعال نخواهند شد. برای مثال اگر کسی ادعا کند که کودکش توسط کارکنان مهدکودکی مورد ضرب و شتم قرار گرفته باشد تا زمانیکه که این ادعا را ثابت نکرده باشد مهدیاب مسئولیت فعالسازی نظر و عواقب آن را بر عهده نخواهد گرفت.

در پایان شما والدین گرامی توجه داشته باشید که انسان ها، سلایق، نظرات و عقایدشان با هم متفاوت است؛ همچنین ممکن است مادری از نحوه نگهداری کودک شیرخوار خود ناراضی باشد اما کیفیت مهد در آموزش و نگهداری نوپا و پیش دبستانی خوب باشد یا برعکس. در نتیجه صرفا با خواندن نظرات مثبت یا منفی در مورد یک مهدکودک آن را قبول یا رد نفرمایید چرا که ممکن است کیفیت یک مهدکودک در اثر تغییر مدیریت و سایر موارد دچار تغییر مثبت یا منفی شود و این نظرات را تنها به عنوان نکته ای در ذهن خود داشته باشید تا در هنگام بازدید از مهدکودک بیشتر در مورد آن ها تحقیق کنید. 

مهدیاب تلاش دارد شرایطی را فراهم کند تا شما بتوانید راحت تر و سریعتر مهدکودک ها را بیابید و جستجو کنید اما امکان اینکه یک مهدکودک را بعنوان مهد خوب یا بد به شما معرفی کند ندارد. لذا توصیه ما به شما این است که پس از جستجو و شنیدن نظرات مثبت و منفی در مورد یک مهدکودک حتما قبل از ثبت نام با مراجعه حضوری به مهدکودک و بررسی دقیق محیط و کارکنان تصمیم خود را نهایی کنید.

کانال تلگرام مهدیاب

تا کنون 3 نظر ثبت شده است (شما هم نظر خود را ثبت کنید)

  1. با سلام
    اگر شرایط ایمنی مهد نامناسب باشد ویا حادثه ای رخ دهد چه باید کرد؟
    اگر شهریه مطابق نباشد یا مهد اعلام کند از طریقه غیره رسمی وجوهی اخذ کند یا پول لوازم تحریر جداگانه درخواست کند، چه کنیم؟
    اگر پوله فصل بهار را قبل عید بگیرد و بعد از عید بگوید برایه ساعت اضافه که البته قبلا نگفته پول جدا بدهید چه؟
    اگر مدیر فنی که مسیوله سلامت کودکلنه ما هست در طوله روز نباشد و برود باشگاه سوارکاری چه؟

    و و و .....

    به این نظر پاسخ بدهید

    • شماره پیامک 30008530 نیز جهت اعلام تخلف مهدکودک ها در نظر گرفته شده است.

      به این نظر پاسخ بدهید

    • شما می توانید با بهزیستی استان مربوطه تماس بگیرید و بفرمایید شما را به امور مهدکودک ها وصل کنند و شکایت خود را اعلام کنید.

      به این نظر پاسخ بدهید

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مطلب دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم