بهترین مهد کودک های جهان به همراه عکس

بهترین مهد کودک های جهان به همراه عکس

سلام، خوشحالم که امروز دوباره در کنار شما هستم، با معرفی ۱۱ تا از بهترین مهد کودک های جهان که توسط Business Insider انتخاب شده‌اند.

 چند ماه پیش ۱۰ تا از شگفت انگیز ترین مهدکودک ها را در دو قسمت همراه با تصاویر آن‌ها به شما معرفی کردم اگر آن‌ها را ندیده‌اید پیشنهاد می‌کنم با کلیک روی این لینک‌ها قسمت اول و قسمت دوم آن را حتما را ببینید.

 تصاویر موجود در این مطلب می‌تواند الهام بخش بسیاری از مدیران و موسسان مهد کودک باشد تا با الگوبرداری از طراحی های موجود مهد کودک خود را روز به روز بهبود دهند.

 می‌خواهید مهد کودک تاسیس کنید ولی نمی‌دانید چطور ؟ روی لینک زیر کلیک کنید 

« می‌خواهم مهد کودک خودم را تاسیس » 

 

مهد کودک شماره ۱
مهد کودک  École Maternelle Pajol در پاریس یک مهد کودک رنگارنگ با طراحی رنگین کمان است که در سال ۱۹۴۰ میلادی تاسیس گشته، همچنین در طراحی جدیدش داخل آن هم به صورت رنگین کمان طراحی شده. حتی دیدن عکسش هم لذت بشه !

بهترین مهد کودک های جهان شماره ۱

 

 این مطلب را از دست ندهید: معرفی ۱۰ مهد کودک شگفت‌انگیز دنیا [به همراه عکس]

 

مهد کودک شماره ۲
مهد کودک دومی که می‌خواهم معرفی کنم فارمینگ در ویتنام است، اخیرا از طرف ArchDaily به عنوان یکی از بهترین مهد کودک ها از نظر طراحی و معماری انتخاب شده. سقف این مهد کودک همانطور که در تصویر می‌بینید به صورت باغ طراحی شده تا کودکان بتوانند با ریشه‌های کشاورزی در کشورشان ارتباط برقرار کنند. این یکی خیلی هیجان انگیزه !!

بهترین مهد کودک های جهان شماره ۲


مهد کودک شماره ۳
مهد کودک شاینینگ استارز، در جاکارتا پایتخت اندونزی واقع شده. این مهد کودک  شامل حیاط های کوچک برای دریافت نور طبیعی و فضاهای بازی چوبی است تا بچه ها احساس کنند که در محیط باز هستند.

بهترین مهد کودک های جهان شماره ۳

 

 این مطلب را از دست ندهید: معرفی ۱۰ مهد کودک شگفت‌انگیز دنیا [به همراه عکس]

 

مهد کودک شماره ۴
چهارمین مهد کودک فوجی در تاچیکاوای ژاپن است که در سال ۲۰۰۷ میلادی ساخته شد. همانطور که در عکس می‌بینید معماری این مهد کودک به گونه‌ای است که بچه‌ها می‌توانند روی سقف آن بروند، از درخت ها بالا و پایین بروند و همچنین بین اتاق های بدون درب رفت و آمد کنند.

بهترین مهد کودک های جهان شماره ۴

 

 می‌خواهید مهد کودک تاسیس کنید ولی نمی‌دانید چطور ؟ روی لینک زیر کلیک کنید 

« می‌خواهم مهد کودک خودم را تاسیس » 

 

مهد کودک شماره ۵
یکی دیگر از بهترین مهد کودک های دنیا مهد کودک ژاپنی OA واقع در شهر سایتاما می‌باشد. معماری ساختمان آن کاملا مقاوم در برابر زلزله ساخته شده و دارای تعداد زیادی اتاق است.

بهترین مهد کودک های جهان شماره ۵

 

مهد کودک شماره ۶
در شهر میاکوجیمای ژاپل مهد کودکی به نام هانازونو وجود دارد که سطح چوبی ساختمان آن به حیاط این مهد کودک که دارای چمن می‌باشد متصل شده. این ساختمان دارای سیستم تحویه مدرن و قوی می‌باشد و در عین حال در برابر طوفان بسیار مقاوم است.

بهترین مهد کودک های جهان شماره ۶

 

 این مطلب را از دست ندهید: مشاهده لیست مهد کودک های ایران

 

مهد کودک شماره ۷
مهد کودک لوپ، واقع در تیانجین، چین، پنجره‌های آن به شکل حباب های زیبا طراحی شده‌اند. در داخل هم دارای یک مکان بازی از جنس چوب است و همچنین دارای یک دهلیز چند رنگ می‌باشد.

بهترین مهد کودک های دنیا شماره ۷


مهد کودک شماره ۸
پرورشگاه سارگمین، واقع در شهر سارگمین کشور فرانسه، طوری طراحی شده که در مرکزش فضایی برای بازی و در اطراف اتاق هایی برای نگهداری کودکان است.

بهترین مهد کودک های دنیا شماره ۸

 

 این مطلب را از دست ندهید: مهد کودک دارید ؟ رایگان در مهدیاب ثبت کنید و دیده شوید!

 

مهد کودک شماره ۹
مهد کودک جان سپتیموس استرالیا، یکی دیگر از بهترین مهد کودک های دنیا است که در شهر بیچبرو واقع شده. دارای نور پردازی جذاب، و رنگ های شاد و متنوع می‌باشد که هر بچه ای رو ترقیب می‌کنه مدت‌ها در آن حضور داشته باشد.

بهترین مهد کودک های دنیا شماره ۹
 

مهد کودک شماره ۱۰
مهد کودک بین المللی کنسینگتون تایلند واقع در شهر بانکوک، ساخته شده تا تخیلات بچه ها را با معماری و طراحی زیبای خودش تحریک کند.

بهترین مهد کودک های دنیا شماره ۱۰

 
مهد کودک شماره ۱۱
مهد کودک Wolfartsweier واقع در شهر کارلسروهه آلمان نیاز به توضیح ندارد و می‌تونید شکل گربه‌ای  اون رو ببینید که با چه ظرافت و دقتی طراحی شده تا بچه ها رو مجذوب خودش کنه البته بزرگتر ها رو هم می‌تونه جذب کنه من که عاشقش لایک شدم!

بهترین مهد کودک های دنیا شماره ۱۱

 

 این مطلب را از دست ندهید: جستجوی پیشرفته مهد کودک در مهدیاب

 

امیدوارد هم این مطلب هم مانند شگفت انگیزترین مهد کودک های دنیا قسمت ۱ و قسمت ۲ مورد توجه شما قرار گرده باشد. ما را از نظرات و دیدگاه های خود با خبر سازید و موضوعات مورد نظر خود را از ما درخواست، ما به درخواست ها سوال های شما پاسخ خواهیم داد چون برای ما مهم هستید 

 راستی تا فراموش نکردم اگر مدیر مهد کودک، خانه بازی و دیگر مراکز تفریحی آموزشی هستید و هنوز مرکز خود را در مهدیاب ثبت نکردید اینجا کلیک کنید پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم.

 اگر هم مدیر هستید و مرکز خود را ثبت کردید اینجا کلیک کنید، تا اطلاعات مفیدی در مورد مهدیاب و خدمات آن بدست آورید.

 چنانچه به دنبال مهد کودک در محدوده‌ی خود می‌گردید هم می‌توانید از این لینک لیست مهد کودک های ایران را مشاهده کنید و همچنین از این لینک مهد کودک مورد نظر خود را جستجو کنید.

 

 پیشنهاد می‌کنم این مطالب را هم مطالعه کنید:

- مشاهده لیست مهد کودک های ایران

- جستجوی پیشرفته مهدیاب

- ثبت مهد کودک و مراکز تفریحی در مهدیاب

-معرفی ۱۰ مهد کودک شگفت‌انگیز دنیا به همراه عکس (قسمت اول)

معرفی ۱۰ مهد کودک شگفت‌انگیز دنیا به همراه عکس (قسمت دوم)

لیست مهد کودک های سه ستاره تهران

کانال تلگرام مهدیاب

اولین نفری باشید که نظر و یا تجربه خود را در مورد این مطلب با دیگران اشتراک می‌گذارد

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مطلب دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم