درج آگهی استخدام مهد کودک

درج آگهی استخدام مهد کودک

پیدا کردن نیرو کار مناسب برای مهد کودک و خانه های بازی همیشه یکی از دغدغه های مدیران بوده و هست، شخصی که به عنوان مسئول فنی، مربی، خدمه مهد کودک استخدام می شود باید با اهداف سازمانی مجموعه آموزشی شما همسو باشد تا بتوانید همکاری طولانی مدت و خوبی را داشته باشید.

البته نبودن فضای مناسب درج آگهی استخدام مهد کودک هم از دیگر مشکلات موجود هست، جاهای متفرقه و زیادی هستند که می‌توانید آگهی استخدام مهد کودک خود را در آن جا درج کنید، اما همانطور که می‌دانید این گونه فضاهای عمومی مخاطبان خاص و مرتبط با آگهی شما را جذب نمی‌کنند.

روش های سنتی دیگری هم برای آگهی استخدام مربی مهد کودک هست مثل درج آگهی در نیازمندی های روزنامه، مجلات و پیک های محلی که در تهران، رشت، شیراز و سایر استان ها به صورت جداگانه فعالیت می‌کنند و آگهی های محلی را درج می‌کنند ولی احتمال دیده شدن آن توسط مخاطب هدف شما خیلی کم است.

 این مطلب را از دست ندهید: تبلیغ و معرفی رایگان مهد کودک شما در مهدیاب

 هرچه آگهی شما بهتر باشد کیفیت افراد جویای کاری هم که آگهی استخدام مهد کودک شما را می بینند هم بالا تر می رود، در این نوشته میخواهم چند پیشنهاد برای درج آگهی استخدام مهد کودک مناسب به منظور پیدا کردن نیروی کار مهد کودک مطرح کنم:

۱. از کلمات کلیدی مناسب در عنوان و متن آگهی خود استفاده کنید

۲. توضیح مسئولیت ها و عنوان شغلی مهد کودک۲. از فرهنگ سازمانی موجود در مهد کودک خود صحبت کنید

۳. در مورد ویژگی های خاص مهد کودک خود بنویسید

 

 اکنون با جزئیات بیشتر توضیح می‌دهیم آگهی شما چه ویژگی ای داشته باشد و از چه مطالبی در آن استفاده کنید و به شما کمک می‌کنیم تا آگهی های هدفمند تر و دقیق تری برای موقعیت های شغلی و استخدام مهد کودک خود داشته باشید.


 مدیر داخلی مهد کودک چه شرایطی برای استخدام باید داشته باشد ؟

همانطور که در این مطلب توضیح دادیم مسئول فنی مهد کودک باید دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته های مرتبط باشد پس بهتر است به موارد مربوطه در متن آگهی اشاره شود تا اشخاصی که قصد ارسال رزومه دارند راهنمایی شده و اگر واجد شرایط نیستند اقدام به مراجعه یا ارسال رزومه نکنند؛ هر چه توضیحات شما دقیق تر و موشکافانه تر باشد در وقت شما برای مصاحبه با افراد مختلف صرفه جویی می شود و راحت تر به مخاطب مورد نظر خود دست پیدا می کنید.

استخدام مدیر داخلی مهد کودک

 به آگهی زیر که در رابطه با استخدام مدیر داخلی مهد کودک است توجه کنید که رشته و مقطع تحصیلی و هدفی که از استخدام وی دارند به صورت کاملا شفاف و واضح بیان شده است و این نکته هم به آگهی دهنده و هم به فردی که جویای کار است کمک می کند.

استخدام مهد کودک اصفهان در راستای تکمیل کادر خود از افراد خانم واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید.

سابقه کار موثر در مهدکودک به عنوان مدیرداخلی و مدیر آموزش فارغ التحصیل کارشناسی ، کارشناسی ارشد یا دکترا  رشته های: روان شناسی، علوم تربیتی، ریاضی، فیزیک یا رشته های مرتبط از دانشگاه های معتبر

توانایی برنامه ریزی آموزشی  مهد کودک

آشنایی کامل به زبان انگلیسی

علاقه به آموزش و کار با کودک

دارای روحیه خلاق، پشتکار و سخت کوشی

 

 مربی مهد کودک چه شرایطی برای استخدام باید داشته باشد ؟

همچنین در این پست توضیح دادیم که مربی مهد کودک باید دارای چه شرایطی باشد که بتواند در مهد کودک فعالیت داشته باشد، برای مثلا دارا بودن حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۶۰ سال سن، داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر، داشتن مدرک مربیگری مهد کودک و سایر موارد مرتبط. سعی کنید به موارد مورد نیاز در نوشتن آگهی خود در صورت امکان اشاره داشته باشید تا دقیقا افرادی که مد نظرتان هستند به شما مراجعه کنند. این کار باعث صرفه جویی در زمان می‌شود.

استخدام مربی مهد کودک

 به آگهی زیر دقت کنید، در این آگهی در درجه اول هدف مهد از جذب این مربی، مدرک لازم برای استخدام و سازمان مورد تایید مهد برای مدرک و همچنین مزایایی که برای مربی دارد مثل قرار گرفتن تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی ذکر شده است. همچنین به ساعت کاری فرد در مهد کودک نیز اشاره شده است.

در نتیجه شخصی که دنبال یک کار نیمه وقت باشد یا مدرک مربیگری نداشته باشد یا به دنبال کاری موقت و دوره ای باشد تماس نمی گیرد و مخاطب های شما محدودتر و دقیق تر خواهند بود!

آگهی استخدام مهد کودک در تهران (جنت آباد مرکزی;شاهین شمالی) با هدف تربیت مذهبی و ولایی، جهت شروع فعالیت، موقعیت همکاری با تعدادی مربی با شرایط زیر را دارد:

دارا بودن مدرک پایان دوره مربیان مهد از سازمان بهزیستی.
دارا بودن انگیزه و ایده برای فعالیت های جدید در حوزه کودکان و خردسالان.
ساعت فعالیت مهد از ۷ صبح الی ۴ بعداز ظهر می‌باشد.
همکاران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی خواهند بود.  


 خدمه مهد کودک چه شرایطی برای استخدام باید داشته باشد ؟

هم چنین برای این موقعیت شغلی هم طبق استاندارد های مهد کودک و نیاز های خودتان متن و شرایطی را تنظیم کنید تا افراد واجد شرایط با شما تماس گرفته یا به شما مراجعه نمایند.

برای مثال: مهد کودک هد هد به یک خدمه تمیز و خوش برخورد  برای نظافت نیازمند است.

 

 پیشنهاد می‌کنم از لینک های زیر هم دیدن فرمایید:

 درج هدفمند آگهی استخدام مهد کودک

 آگهی استخدام مهد کودک ها

 معرفی و ثبت رایگان مهد کودک در مرجع مهد کودک های ایران

 لیست مهد کودک های ستاره دار ???

 

ثبت مهد کودک

کانال تلگرام مهدیاب

تا کنون 2 نظر ثبت شده است (شما هم نظر خود را ثبت کنید)

  1. سلام من لیسانس مشاوره دارم میخام توی مهدکودک به عنوان مشاوریامربی مشغول به کاربشم بایدچیکارکنم؟

    به این نظر پاسخ بدهید

  1. سلام ببخشید با مدرک کارشناسی مامایی میشه مهدکودک زد؟

    به این نظر پاسخ بدهید

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مطلب دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم