شرح وظایف مسئول فنی مهد کودک

شرح وظایف مسئول فنی مهد کودک

در مطلب قبل شرایط مسئول فنی مهد کودک را برای شما نوشتم و شما را با دوره مسئول فنی مهد کودک بهزیستی که باید شرکت کنید تا پروانه لازم را بگیرید آشنا کردم، در این پست هم قصد دارم شرح وظایف مسئول فنی مهد کودک را برای شما بنویسم تا بیشتر با این شغل آشنا شده و اگر قصد دارید مدرک آن را بگیرید مجدد اطلاعات لازم را در پایین صفحه به شما بدهم.

از جمله وظایف مسئول فنی مهد کودک برنامه ریزی و نظارت بر اجرای درست آن،  ایجاد یک محیط مناسب و امن برای آموزش بچه ها از طریق بازی و سایر ابزار های آموزشی و همچنین ارتباط نزدیک با والدین برای ارائه گزارش و توضیحات لازم از وضعیت و روند پیشرفت بچه‌ها به آن‌ها است.

نظارت برا اجرای درست قوانین و استاندارد های بهداشتی و ایمنی همچنین اطمینان یافتن از مناسب و سالم بودن وسایل و اسباب بازی های مهد کودک نیز از جمله کار هایی هست که مدیر مهد کودک انجام می‌دهد!

مهد کودک نیاز به کادر اجرایی مثل مربی مهد کودک و سایر کارکنان مثل کمک مربی مهد کودک دارد، مسئول فنی مهد کودک با توجه به نیاز ها باید بتواند بهترین نیرو های ممکن را به استخدام مهد کودک در آورده و به صورت مستمر وضعیت و نیاز های آموزشی و تجهیزات مهد کودک را مورد بررسی قرار دهد.

از دیگر کار های مهم که بر عهده مدیر مهد کودک (یا همان مسئول فنی) است مدیریت هزینه‌ها متناسب با بودجه مهد کودک همچنین انجام بازاریابی برای جذب والذین بچه‌ها به سمت مهد کودک است. اگر مسئول فنی هستید و دنبال بازاریابی مهد کودک خود هستید ما پیشنهاد می‌کنیم اول مهد کودک خودتان را به صورت رایگان در سایت مهدیاب (مرجع مهد کودک های ایران - برای ثبت نام اینجا کلیک کنید) ثبت کنید چرا که با درج شدن اسم، آدرس و مشخصات مهد کودک شما به سادگی در دسترس والدینی که در محدوده شما دنبال مهد کودک هستند دیده می‌شوید و با شما جهت بازدید و ثبت نام تماس میگیرند.

 

 

 مسئول فنی مهد کودک چه مهارت هایی باید داشته باشد ؟

تایید مسئول فنی مهد کودک باید خانم باشد
تایید به بچه‌ها علاقه داشته باشد
تایید دارای صبر، حوصله و مهربانی زیادی باشد
تایید از نظر علمی به روز باشد و با جدید ترین تجهیزات مورد نیاز مهد کودک آشنا باشد
تایید از نظر ارتباطی قوی باشد
تایید مهارت مدیریت زمان و سازماندهی بالایی داشته باشد
تایید حس اعتماد را در والدین به وجود بیاورد
تایید مهارت بازاریابی و مدیریت بودجه داشته باشد
تایید توان رهبری و ایجاد انگیزه و اعتماد در کارکنان (مربیان و...) را داشته باشد
تایید توان کار تیمی مناسب برای همکاری با مربیان و سایر کارکنان مهدکودک را دارا باشد

 

الان با خواندن این مطلب با شرح وظایف مسئول فنی مهد کودک آشنا شدید، اگر تمام شرایط مسئول فنی مهد کودک شدن را دارید، پیشنهاد می‌کنم روی لینک زیر کلیک کنید و شرایط و مدارک لازم برای شرکت در دوره مسئول فنی مهد کودک بهزیستی را مطالعه کنید، سوالی داشتید می‌توانید با شماره ای که در همان لینک قرار داده شده تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید!

دوره مسئول فنی مهد کودک بهزیستی

 

توصیه می‌کنم این مطالب را هم بخوانید:

- شرایط مسئول فنی مهد کودک

دوره مسئول فنی مهد کودک بهزیستی

دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی

- دوره آموزشی موسسین مهد کودک بهزیستی

برچسب ها

کانال تلگرام مهدیاب

اولین نفری باشید که نظر و یا تجربه خود را در مورد این مطلب با دیگران اشتراک می‌گذارد

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مطلب دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم