وقتی فرزندتان شما را در حال رابطه جنسی می بیند

وقتی فرزندتان شما را در حال رابطه جنسی می بیند

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که کودکتان شما را حین انجام رابطه جنسی ببیند. قبل از هر چیز سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و لباس تان را بپوشید و به اتاق کودکتان بروید تا برایش توضیح دهید. اگر فرزندتان همچنان در آستانه در ایستاده و به شما  خیره شده به او بگویید: "مامان و بابا دارن با هم خلوت می کنند لطفا در و ببند و به اتاقت برو الان مامانی میاد پیشت"

توضیحی که شما می دهید بیشتر بستگی به رده سنی کودکتان دارد. یک کودک سه ساله ممکن است فقط نگران این باشد که کسی صدمه دیده باشد! در کل کودکان زیر ۵ سال چیزی از رابطه جنسی متوجه نمی شوند و می توان به راحتی آن را قانع کرد و یا گفتن اینکه بابا و مامان داشتن کشتی می گرفتن می تواند کفایت کند اما کودکان بزرگتر از پنج سال ممکن است کنجاوی بیشتری به خرج دهند و بخواهد بداند که واقعا چه اتفاقی افتاده است.

قبل از هر چیز از اون بپرسید که چه چیزی دیده است یا اگر پرسید در حال انجام چه کاری بودید می توانید از او بپرسید فکر می کند شما چه کار می کردید و به این ترتیب متوجه خواهید شد که چه توضیحی کفایت می کند و توجه داشته باشید که جوابی که می دهید به سن کودک و میزان بلوغ فکری و درک او بستگی دارد و می تواند از خلاقیت خود بهره گیرید؛ گاهی یک جواب ساده کفایت می کند و گاهی نیاز به توضیحات بیشتر است
مثلا یک کودک دو ساله خیلی چیزی را که دیده است به خاطر نمی آورد و همان اطلاعات را هم شما می توانید به راحتی تغییر دهید.
بعضی ها به کودک شان می گویند که در حال کشتی گرفتن بودند! می توانید موضوع را از رابطه جنسی به ابراز عشق و علاقه معطوف کنید و بگویید که بزرگترها یک راه خاص برای ابراز عشق و علاقه شان به یکدیگر دارند و این کار را وقتی تنها می شوند انجام می دهند یا می توانید بگویید کاری که مامان و بابا انجام می داند خصوصی است و به بزرگترها مربوط می شود

و در آخر برای اینکه این اتفاق نیفتد یا تکرار نشود حتما قبل از این کار در اتاق خود را قفل کنید و صدایتان را کنترل کنید یا به کودکتان بیاموزید که اگر دری بسته بود حتما قبل از ورود در بزند.

برچسب ها

کانال تلگرام مهدیاب

اولین نفری باشید که نظر و یا تجربه خود را در مورد این مطلب با دیگران اشتراک می‌گذارد

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مطلب دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم