مهد کودک گهواره شادی

مهد کودک دو ستاره گهواره شادی در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و در حال حاضر در منطقه هفت تهران واقع شده است و مدیریت آن بر عهده بهناز برجسته محبی می باشد. شماره تماس مهد کودک گهواره شادی 88830298-88825725 است. اگر به اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این مهد کودک نیاز دارید می‌توانید مطالب پایین را مطالعه کنید.

مدیر مهد کودک نام مدیر: بهناز برجسته محبی

مجوز مهد کودک مجوز: بهزیستی (دو ستاره مهد کودک دو ستارهمهد کودک دو ستاره)

سال تاسیس مهد کودک سال تاسیس: ۱۳۸۶

مساحت مهد کودک مساحت: 280 متر در دو طبقه و شامل 6 اتاق

کارکنان مهد کودک کارکنان: ۴عدد مربی و دو عدد کمک مربی دارای لیسانس مرتبط و کارت مربیگری و کارت بهداشت

گروه سنی مهد کودک گروه سنی: در تمام مقاطع سنی و پیش دبستانی

ساعت کاری مهد کودک ساعت کار: 07:00 صبح الی 17:00 غروب   (اگر این ساعت‌ها برایتان مناسب نیست، برای یافتن مهد کودکی دیگر اینجا کلیک کنید)

پذیرش ساعتیپذیرش ساعتی: ندارد (اگر پذیرش ساعتی برایتان مهم است اینجا کلیک کنید)

پذیرش شیرخوارپذیرش شیرخوار: ندارد (پذیرش شیرخوار برایتان مهم است؟ پس اینجا کلیک کنید)

تلفن مهد کودک تلفن : 88830298-88825725   (کاربران گرامی لطفا جهت حمایت از سایت مهدیاب، هنگام تماس با مجموعه ها نام سایت "مهدیاب" را ذکر فرمایید.)

استان/شهر مهد کودک استان/شهر: تهران / تهران / منطقه هفت

آدرس مهد کودک آدرس مهد کودک : خیابان مطهری،خیابان جم (فجر)،کوچه سپیدان

آخرین به روزرسانیآخرین به روزرسانی اطلاعات: یکشبه، ۱۵ بهمن ۹۶

کانال تلگرام مهدیاب


اگر در اطلاعات این صفحه مشکلی را مشاهده کردید، لطفا از فرم زیر به ما اطلاع دهید و یا از بخش تماس با ما این موضوع را با ما در میان بگذارید.


تا کنون 6 نظر ثبت شده است (شما هم نظر خود را ثبت کنید)

  1. با سلام
    من آخرین نظر رو گذاشتم اون موقع خیلی ناراحت و دل شکسته بودم و تند رفتم....

  1. با سلام
    این مهد کودک در ابتدا قابل تحمل بود از وقتی که مدیریتش عوض شده از قبل افتضاح تر شده
    مدیر جدیدش فوقولاده بی ادب و پولکی و بی سواد هست و هیچ چیز ار روانشناسی و تربیت کودک نمیدونن واقعا متاسفم که ما مجبوریم بچه های دست گلمون رو به همچین کسایی بسپریم
    این مهد کودک با این که میدونست رو به تعطیلی هست هیچ اطلاع رسانی نکرده و شهریه ماه تعطیل شده رو نیز جلو جلو پیش پیش از والدین دریافت کرده فقط و فقط به پول فکر میکنند و هیچ اهمیتی به بچه ها نمیدن.

  1. سلام از وقتی که مدیریت مهد تغییر کرده به خاطر تغییرات غذای دخترم وشرایط جدیدی که ایجاد کرده روحیه دخترم خیلی تغییر کرده وکلاس رباتیک از نظر فکری خیلی در خلاقیت دخترم تاثیر گذاشته من میخواستم مهد دخترمو عوض کنم ولی با این مدیریت جدید تا وقتی ایشون هستن دخترمو همینجا میزارم واقعا ازشون ممنونم وخیلی راضی هستم

  1. سلام اين مهد براي بچه من خيلي خوب ومفيده وبچه من خيلي اونجا شاد واكتيوه وكلاس هاي خيلي خوبي براي پسرم اونجا هست مثل اموزش رباتيك وزبان كه من ازش خيلي راضيم ازوقتي پسرم رو گذاشتم توي اين مهد خيلي پيشرفت كرده وخيلي توي روحيش تأثير مثبت گذاشته مخصوصأ از وقتي مديريت مهد عوض شده كه كلي تغييرات توي مهد ايجاد كرده كه من ازش ايشون خيلي ممنونم

  1. با سلام
    من مامان بنیتا هستم
    به نظر من این نظری که اینجا ثبت شده بی انصافیه اصلا این مهد اینگونه که اینجا نوشته شده نیست من دختر ۲۱ ماهمو با خوشحالی و آرامش فراوان اینجا گذاشتم بدون این که حتی یک زره دخترم بی تابی کنه
    مربی دخترم مرجان خانم فوقولاده مهربون و دلسوز هست و من از ایشون رضایت کامل دارم
    دختر من یکی از بچه های این مهده و دخار فوق العلاده شاد و خوشالیه و برا رفتن به مهد کودک خیلی ذوق داره و من به زور از مهد میارمش خونه.

  1. مهد گهواره شادی یکی از افتضاح‌ترین مهدکودکهاست! مدیرش خانم کشاورز جلوی بچه‌ها میشینه و آرایش میکنه! رفتارش با پرسنلش انقدر بده که مربی ثابت نداره! بچه‌های این مهد همه عصبین و ست بزن دارن! این مسئله‌ای هست که در یک ماهی که بچم اونجا بود دیدم! متاسفم برای این خانم و مدیریتش!

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مهد کودک دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم