خانه کودک دو زبانه جام جم

مهد کودک جام جم در سال 1395 تاسیس شد و در حال حاضر در جم واقع شده است و مدیریت آن بر عهده عبدالرسول عندلیب می باشد. شماره تماس مهد کودک جام جم 07737632500 است. اگر به اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این مهد کودک نیاز دارید می‌توانید مطالب پایین را مطالعه کنید.

مدیر مهد کودک نام مدیر: عبدالرسول عندلیب

مجوز مهد کودک مجوز: آموزش و پرورش

سال تاسیس مهد کودک سال تاسیس: 1395

مساحت مهد کودک مساحت: 1100

کارکنان مهد کودک کارکنان: 22 نفر، لیسانس و فوق لیسانس

گروه سنی مهد کودک گروه سنی: 3 تا 6 سال

ساعت کاری مهد کودک ساعت کار: 07:00 صبح الی 19:30 شب  از 7:00 تا 13:00 برای پکیج کامل، از 15:00 تا 19:30 برای کلاسهای آموزشی جداگانه ویژه 3 تا 6 سال  (اگر این ساعت‌ها برایتان مناسب نیست، برای یافتن مهد کودکی دیگر اینجا کلیک کنید)

پذیرش ساعتیپذیرش ساعتی: ندارد (اگر پذیرش ساعتی برایتان مهم است اینجا کلیک کنید)

پذیرش شیرخوارپذیرش شیرخوار: ندارد (پذیرش شیرخوار برایتان مهم است؟ پس اینجا کلیک کنید)

تلفن مهد کودک تلفن : 07737632500   (کاربران گرامی لطفا جهت حمایت از سایت مهدیاب، هنگام تماس با مجموعه ها نام سایت "مهدیاب" را ذکر فرمایید.)

استان/شهر مهد کودک استان/شهر: بوشهر / جم

آدرس مهد کودک آدرس مهد کودک : میدان امام حسین، ابتدای بلوار جام جم، کوچه بلوط 1، فرعی 2

آخرین به روزرسانیآخرین به روزرسانی اطلاعات: دوشنبه، ۳۰ بهمن ۹۶

مرکز آموزش تمام مونته سوری دوزبانه با فضا و امکانات بسیار عالی

عبدالرسول عندلیب

کانال تلگرام مهدیاب


اگر در اطلاعات این صفحه مشکلی را مشاهده کردید، لطفا از فرم زیر به ما اطلاع دهید و یا از بخش تماس با ما این موضوع را با ما در میان بگذارید.


تا کنون 2 نظر ثبت شده است (شما هم نظر خود را ثبت کنید)

  1. محیطی بسیار مفرح و دوستداشتنی به همراه کادر زحمت کش و پرتلاشی دارد؛ روش تدریس هم که به صورت مونته سوری ست بدون فشار برای یادگیری بر کودک است و بسیار دلچسب است چون خوده کودک تصمیم میگیرد چه چیزی را دوست دارید یاد بگیرد و به خاطر همین است که به راحتی آموزش میبیند و یاد میگیرد. در روش یادگیری که وجود دارد کودک کار با ابزار مختلفی را یاد میگیرد.
    از همان ابتدای به او آموزش صبر و ادب و احترام داده میشود که بنظرم از نکات قوت این مجموعه است و باعث میشود از گذاشتن فرزند خود در چنین مجموعه ای راضی باشم.

  1. هم محیطش خیلی زیباست و هم امکاناتش واقعا عالیه. مربیای زیادی داره که یک از یک بهترن و بازدهی کارش خیلی خوب بوده. من بخصوص از سامانه وبش خیلی خوشم میاد که بروزه و باسیستم منحصر به فردشون خیلی همخونی داره. واقعا میشه گفت تو تمام مهدهایی که من تو جم و شیراز دیدم این یکی تکه.

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مهد کودک دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم