درامد خانه بازی کودک چقدر است؟

درامد خانه بازی کودک چقدر است؟

درامد خانه بازی کودک چقدر است؟ احتمالا شما دنبال تاسیس خانه بازی کودک هستید و می‌خواهید و در آن سرمایه گذاری کنید که این سوال در ذهنتان به وجود آمده و قطعا تا الان پاسخ درستی هم در مورد آن پیدا نکردید.

در واقع یک پاسخ ثابت برای این که بدانید درامد خانه بازی کودک چقدر است؟ وجود ندارد، چون عوامل مختلفی بر درامد خانه بازی کودک تاثیر گذار است!

ممکن است خانه بازی کودک در یک مجتمع خرید بزرگ و شلوغ واقع شده باشد (مثل مجتمع تجاری کورش در غرب تهران)، خوب در این شرایط درآمد این مرکز با درآمد یک خانه بازی، که در یک کوچه خلوت واقع شده بسیار متفاوت است، حتی هزینه‌های جاری هم با هم متفاوت است (مثل هزینه ملک و ...).

پیشنهاد ویژه: اگر می‌خواهید بدانید تاسیس خانه بازی چقدر سرمایه لازم دارد، مقاله هزینه تاسیس خانه بازی را در وبلاگ شهر کودک بخوانید!

بازاریابی و تبلیغات خانه بازی کودک

مثالی که در بالا آوردم در شرایط عادی و بدون انجام کار خاصی برای تبلیغات و بازاریابی است، گاهی پیش می‌آید که همان خانه بازی کودک که در یک کوچه خلوت واقع شده، از آن خانه بازی کودک که در مجتمع خرید بزرگ در غرب تهران واقع شده ورودی و درآمد بیشتری دارد، این هم دلایلی برای خودش دارد، مثلا در حال تبلیغات و برند سازی برای مرکز خودش هست و دائم در حال اطلاع رسانی به والدین برای این که بچه‌های خودشان را به این مرکز بیاورند. (از همه مهم‌تر متمایز عمل می‌کند!)

علاوه بر تبلیغات خانه بازی کودک عامل بعدی برای این که درآمد خانه بازی کودک بیشتر شود این هست که شما مدت زمان بیشتری بتوانید بچه‌ها را در مرکز خود نگهداری کنید، چون هزینهٔ این مراکز به صورت ساعتی محاسبه می‌شود و شما اگر بتوانید میزان ساعت بیشتری کودکان را سرگرم کنید در مقابل درآمد بیشتری هم خواهید داشت.

پس تا این جا متوجه شدیم که عاملی غیر از بازاریابی و تبلیغات که باعث می‌شود درآمد خانه بازی افزایش پیدا کند، زمان نگهداری و سرگرم کردن بچه‌ها در این مراکز است، خوب شاید بپرسید چطور باید این کار را انجام دهیم در ادامه شما را راهنمایی خواهم کرد.

 

ببینید داشتن صرفا چند ماشین شارژی، دوچرخه و سایر وسایل خانه بازی کودک مثل تاب و سرسره پلی اتیلن و کلبه و … کافی نیست، الزامی است ولی کافی نیست، چون این لوازم خانه بازی همه جا هست و همه همین کار را انجام می‌دهند، شما باید تمایز ایجاد کنید و کارهای خلاقانه انجام دهی مثل داشتن سناریو برای هر بازی، یعنی مثل مسابقه تلویزیونی کودک شو آقای پژمان بازغی که برای بچه‌ها برگذار می‌شود، برای بازی‌ها داستان سرایی کنید و سناریو تعریف کنید تا بچه‌ها در زمانی که در خانه بازی شما حضور دارند هم لذت ببرند هم رقابت کنند و هم درآمد شما به نسبت زمانی که آن‌ها صرف می‌کنند افزایش یابد‍!

پس شما برای این که درآمد خوبی از کسب و کار خانه بازی کودک کسب کنید، باید یک سری اصول را مد نظر قرار دهید که من در اینجا خلاصه آن‌ها را آورده‌ام:

  1. تبلیغات و بازاریابی انجام دهید
  2. برای بازی ها سناریو تعریف کنید
  3. تمایز ایجاد کنید

 

درامد خانه بازی کودک چقدر است؟

مطمئنم باز هم به این سوال رسیدید، من صادقانه عرض می‌کنم در هیچ کاری شما نمی‌توانید قبل از شروع برداشت و پیشبینی دقیقی از درآمد آن داشته باشید، درآمد خانه بازی کودک هم همینطور است، تمام عوامل باید مشخص شود تا شما بتوانید این درآمد را تخمین بزنید و این نیازمند تحقیق میدانی است!

یک عامل خیلی مهم دیگر هم بر درآمد خانه بازی کودک دخیل است، درست حدس زدید، ملک یا مکان مورد نظر برای تاسیس خانه بازی کودک!

اگر در تهران قصد تاسیس خانه بازی کودک دارید و از خودتان ملکی ندارید، قطعا باید جایی را رهن و اجاره کنید باید این هزینه‌ها را هم در نظر بگیرید.

 

تجهیزات خانه بازی

علاوه بر ملک شما به تجهیزات خانه بازی هم نیاز دارید، بودجه‌ای را برای تهیه وسایل خانه بازی کودک باید در نظر بگیرید و بعد از این که هزینه کردید می‌توانید تخمین بزنید که بر اساس این هزینه‌ها چقدر بازگشت سرمایه خواهید داشت.

 

چطور یک خانه بازی کودک متمایز داشته باشم؟

من بالاتر در مورد تمایز صحبت کردم، آقای جک تراوت یک کتاب به نام تمایز یا نابودی دارند، پیشنهاد می‌کنم حتما این کتاب را مطالعه کنید، به شما کمک می‌کند تا هر جایی که هستید تمایز را در کارتان ایجاد کنید.

شما می‌توانید با راه اندازی یک بخش به عنوان خانه مشاغل کودک، این امکان را به بچه‌ها بدهید که با شغل‌های مختلف آشنا شوند، کم کم داریم به این سمت می‌رویم و خانه های بازی شروع کردن به راه اندازی خانه مشاغل، البته فعلا همه گیر نشده ولی شما اگر می‌خواهید تمایز داشته باشید پیشنهاد ما به شما راه اندازی این بخش هست پس حتما بودجه ای برای این کار در نظر داشته باشید.

در آخر من برای این که ببینم واقعا درامد خانه بازی کودک چقدر است؟ یک تحقیق انجام دادم و قیمت حدودی هر ساعت استفاده از این مراکز را نوشتم، این اطلاعات به روز است و مربوط می‌شود به تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ و سعی می‌کنم این لیست را به روز نگهدارم!

این مبالغ برای مناطق مختلف تهران است، سعی می‌کنم اطلاعات شهرستان‌ها را هم به مرور به همین مطلب اضافه کنم، پس با ما همراه باشید.

 

خانه بازی بی بی داینو
آدرس: سعادت آباد
مبلغ: هر ساعت ۴۰ هزار تومان

 

خانه بازی باران با یک ساعت شادی
آدرس:
شهرک گلستان
مبلغ: هر ساعت ۲۰ هزار تومان

 

مهدکودک آرامش خاطر
آدرس: تهرانپارس
مبلغ: هر ساعت ۱۵ هزار تومان

 

خانه کودک وارش
آدرس: شیخ بهایی شمالی
مبلغ: هر ساعت ۳۰ هزار تومان

 

خانه بازی کیدو
آدرس:
اقدسیه
مبلغ: هر ساعت ۲۵ هزار تومان

 

خانه بازی میشا
آدرس:
شهرک غرب
مبلغ: هر ساعت ۲۹ هزار تومان

 

خانه کودک گندم
آدرس: گیشا
مبلغ: هر ساعت ۲۰ هزار تومان

 

خانه و شهربازی رباتیک روبوکیدز
آدرس: ولنجک
مبلغ: هر ساعت ۳۲۵۰۰ تومان

 

امیدوارم در این مطلب توانسته باشم به سوال شما یعنی "درامد خانه بازی کودک چقدر است؟" پاسخ کامل و علمی داده باشم، لطفا اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید در بخش نظرات همین پست با ما در میان بگذارید.

اگر سوالی هم در این زمینه دارید بپرسید، سعی می‌کنیم کمتر از ۲۴ ساعت به پرسش‌های شما پاسخ بدهیم.

چنانچه دنبال تاسیس خانه بازی کودک هستید، پیشنهاد می‌کنم روی لینک زیر کلیک کنید:

می‌خواهم خانه بازی کودک تاسیس کنم!

کانال تلگرام مهدیاب

تا کنون 5 نظر ثبت شده است (شما هم نظر خود را ثبت کنید)

  1. سلام
    ممنون از اطلاعات خوبتون لطفا مدارک لازم برای اخذ مجوز باشگاه ورزشی کودکان را بنویسید.ضمنا برای اخذ مجوز خانه بازی کودکان باید از معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری مجوز گرفته شود؟ ممنون از پاسخگویی شما

    به این نظر پاسخ بدهید

  1. مکان مورد نظر حدودا چند متر باشه خوبه؟

    به این نظر پاسخ بدهید

  1. سلام به فکر راه اندازی خانه بازی هستم و کسانی رو دارم که مدرک پیش دبستانی و کودک رو دارند میخواستم از همه نظر به من کمک کنید
    با سپاس

    به این نظر پاسخ بدهید

  1. باسلام و سپاس
    لطفاً تجارب و آموزش های بیشتری در زمینه ایجاد تمایز ارائه فرمایید. روش های تبلیغی مؤثر و تجاربی از نحوه فضاسازی خانه های بازی کودک در سایت قرار دهید.

    به این نظر پاسخ بدهید

  1. سلام..اینکه فقط قیمت هرساعت حضوردراین مکانها رااورده ایدبرای محاسبه درامدداشتن یا نداشتن کافی نیست ..شماازاین پارکهاکه نام بردیدمیانگین حضورتعدادنفرات دریک روز را بصورت حدودی بنویسید.ممنون

    به این نظر پاسخ بدهید

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مطلب دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم