شهریه مهدکودک ها برای سال ۹۲ اعلام شد

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه شهریه مهدهای کودک با توجه به نرخ تورم خرداد تعیین شده است، گفت: برای شهریه مهدهای کودک در مراکز استان‌ها متوسط 26.5 درصد و در شهرستان‌ها 25 درصد افزایش برای سال جاری در نظر گرفته شد.

همایون هاشمی با اشاره به شهریه مهدهای کودک در سال جاری اظهار داشت: پس از رایزنی‌ها و مکاتبات لازم با استان‌های مختلف و همچنین دستگاه‌های مختلف از جمله صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان حمایت مصرف کننده شهریه مهدهای کودک تعیین شد.

وی تصریح کرد: شهریه مهدهای کودک بر اساس نرخ تورم بانک مرکزی در خرداد ماه تعیین شده است به طوری که متوسط شهریه از مراکز استانها 26.5 درصد و در سایر شهرستانها 25 درصد افزایش خواهد بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در برخی از شهرستان‌ها شهریه مهدهای کودک حدود 5 درصد افزایش یافته است و این در حالی است که شهریه مهدهای کودک در تهران نیز براساس مناطق تعیین شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تأکید کرد: شهریه مهدهای کودک در سه بخش تمام وقت (شیرخوار، نوپا و نوباوه)، نیمه وقت (شیرخوار، نوپا و نوباوه) و شبانه‌روزی (شیرخوار، نوپا و نوباوه) تعیین شده است.

هاشمی تأکید کرد: هزینه رفت و آمد کودک سایر هزینه‌های جانبی در شهریه‌های اعلام شده محسوب شده است ضمن اینکه در شهریه‌های مهدهای کودک تمام وقت ناهار نیز لحاظ شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: شهریه مهدهای کودک از امروز به تمامی استانها ابلاغ خواهد شد و در حالی که اجرای شهریه‌های جدید از ابتدای مهر ماه خواهد بود.

وی ادامه داد: برای دومین سالی است که شهریه مهدهای کودک توسط آیین‌نامه‌های تدوین شده قبل از شهریور ماه اعلام می‌شود.

جدول مهدهای کودک شبانه روزی

جدول شهریه مهدهای کودک تمام وقت 1392

جدول شهریه مهدهای کودک نیمه وقت 139

 

منبع: سایت بهزیستی

برچسب ها

کانال تلگرام مهدیاب

اولین نفری باشید که نظر و یا تجربه خود را در مورد این مطلب با دیگران اشتراک می‌گذارد

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مطلب دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم