دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی

حتما می‌خواهید مربی مهد کودک شوید که وارد این صفحه شده اید و دنبال دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی می‌گردید، به شما تبریک می‌گویم چون وارد صفحه درستی شدید.

به شما قول می‌دهم در مسیر گذراندن دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی و دریافت کارت مربیگری شما را یاری خواهیم کرد یعنی از زمانی که در دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی ثبت نام می‌کنید تا وقتی که کارت مربیگری شما صادر شده و می‌خواهید مشغول به کار شوید!

 

شما برای این که مدرک مربیگری مهد کودک خودتان را بگیرید باید در دوره مربیگری مهد کودک که در جهاد دانشگاهی که زیر نظر سازمان بهزیستی کشور برگزار می‌شود شرکت کنید.

قبلا در پست نحوه دریافت کارت مربیگری مهد کودک نوشتم که شرایط و مدارک مورد نیاز دریافت کارت مربیگری مهد کودک چیست، پس آن مطلب را حتما مطالعه کنید.

 

اگر هم وقت زیادی برای این کار ندارید به صورت خلاصه مدارکی که نیاز دارید این‌ها است:

یک قطعه عکس
کپی تمام صفحات شناسنامه
کپی پشت وروی کارت ملی
کپی آخرین مدرک تحصیلی (حداقل دیپلم)

به این نکته هم توجه کنید این دوره مختص خانم‌ها است و آقایان نمی‌توانند در آن شرکت کنند، همچنین محدودیت سنی شرکت در دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی تا ۶۰ سال است و حداقل باید دیپلم داشته باشید.

 

درس‌های دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی

- روانشناسی رشد کودک
- بازی و اسباب بازی
- آموزش مفاهیم اجتماعی و دینی
- بیماری‌های شایع در کودکان
- شیوه‌های قصه گویی به کودکان
- آشنایی با اختلالات عاطفی و رفتاری کودکان
- آشنایی با کمک‌های اولیه


شما با شرکت در دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی که در جهاد دانشگاهی تشکیل می‌شود مدرک زیر را دریافت خواهید کرد، همانطور که می‌بینید هم مهر جهاد دانشگاهی دارد و هم مهر سازمان بهزیستی کشور پس از اعتبار مدرک دریافت خیالتان راحت است:

پاسخ به سوالات متداول با استفاده از این مدرک دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی چه کاری می‌توانم انجام دهم ؟

با استفاده از مدرکی که دریافت کردید می‌توانید در مهد کودک‌ها و پیش دبستانی های زیر نظر بهزیستی و هر جای که مدرک بهزیستی مورد قبول آنجاست مشغول به کار شوید.

همانطور هم که گفته شد می‌توانید آن را ترجمه کرده و در کشور های دیگر هم مورد استفاده قرار دهید، چون مدرک رسمی بوده و دارای مهر و امضای دو سازمان جهاد دانشگاهی و سازمان بهزیستی کشور است.

 


پاسخ به سوالات متداول چطور می‌توانم در دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی شرکت کنم ؟

همانطور که در ابتدای این مطلب گفتم ما شما را از زمانی که می‌خواهید ثبت نام کنید تا زمانی که دوره را گذرانده و مدرکتان را دریافت کنید یاری خواهیم کرد.

اگر تهران یا اطراف تهران هستید و می‌توانید برای شرکت در کلاس های به محدوده میدان انقلاب مراجعه کنید، پیشنهاد می‌کنم روی لینک زیر کلیک کرده و توضیحات و جزئیات مربوط به ثبت نام و شرکت در کلاس‌ها را مطالعه کنید، آدرس هم موجوده می‌توانید حضورا به جهاد دانشگاهی مراجعه کنید و اطلاعات دریافت کنید پس نگران نباشید.

ثبت نام در دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی

 

هرچند پیشنهاد ما ثبت نام آنلاین است تا هم از تخفیف ویژه استفاده کنید و هم سریع تر کارتان پیش برود و یک بار بخاطر ثبت نام در ترافیک، مترو و خیابان نروید ولی به آدرسی هم که در لینک بالا آمده می‌توانید مراجعه کنید و ثبت نام کنید.


گارانتی تهران نیستم ولی می‌خواهم در دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی شرکت کنم!

اگر هم در تهران نیستید و قصد دارید دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی شرکت کنید به شماره 09391185025 در تلگرام پیام دهید تا شما را راهنمایی کنیم.

 

پاسخ به سوالات متداول چقدر طول می‌کشد تا مدرک مربیگری مهد کودک بگیرم ؟

مدت زمان این دوره ۹۰ ساعت تئوری است و ۳۰ ساعت کارورزی در مجموع ۱۲۰ ساعت آموزش خواهید دید، اگر در مورد کارورزی اطلاعات ندارید بهتر است بدانید:

پس از گذراندن ۹۰ ساعت تئوری به شما معرفی نامه‌ای داده می‌شود تا در مهد کودکی مشخص شده ۳۰ ساعت مشغول به کار شوید و پس از آن مدرک مربیگری مهد کودک خودتان را دریافت کنید البته اگر نزدیک محل سکونت خودتان مهد کودکی را می‌شناسید که کارورزی را قبول می‌کند می‌توانید به همانجا مراجعه کنید و محدودیتی ندارید.

 

اگر اطلاعات بیشتر در زمینه مربیگری مهد کودک می‌خواهید روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام در دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی