شرایط استخدام مربی پیش دبستانی

شما وارد این صفحه شدید چون به دنبال شرایط استخدام مربی پیش دبستانی میگردید! به شما تبریک می‌گویم  چون به جای درستی آمدید! برای استخدام شدن در مراکز کودک به عنوان مربی پیش دبستانی و مربی مهد کودک باید دارای کارت مربیگری باشید که این کارت توسط جهاد دانشگاهی صادر می‌شود، دوره ها را نیز در همین سازمان میتوانید بگذرانید.

با کلیک روی دکمه زیر می‌توانید اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا موقعیت های شغلی مناسب شما را که به محل سکونت شما هم نزدیک است را برایتان ارسال کنیم (کاملا رایگان):

 

 

 برخی از مواردی که شما به عنوان مربی پیش دبستانی باید به آن مسلط باشید به شرح زیر است:

- قصه گویی

- درست کردن انواع کار دستی

- پرورش خلاقیت کودک

- روانشناسی کودک

 

 مربی پیش دبستانی باید چند سال داشته باشد ؟

- محدودیت سنی وجود ندارد.


 چه مدرک تحصیلی نیاز است ؟

- حداقل مدرک مورد قبول دیپلم است


 مدرک و کارت مربیگری پیش دبستانی و مهد کودک را از چه سازمانی باید گرفت ؟

- جهاد دانشگاهی و مراکز علوم بهزیستی

 
 اگر به دنبال کار می‌گردید، لطفا روی دکمه زیر کلیک کنید و اطلاعات تماس خود را وارد کنید، مهد کودک های زیادی منتظر تخصص شما هستند، پس از اعلام نیاز هر مهد کودک در نزدیکی شما، با شما تماس خواهیم گرفت:

 

 


شما در جاهای مختلف مثل روزنامه، مجلات و تلگرام می‌توانید دنبال کار و استخدام به عنوان مربی پیش دبستانی و مهد کودک بگردید، اما بسیار زمان شما را میگیرد و همیشه در محدوده ای که شما میخواهید کار پیدا نمیشود.

اگر اطلاعات خود را در این فرم ثبت کنید، خیالتان راحت که تنها موقعیت های شغلی نزدیک به اطلاع شما خواهد رسید و شماره تماس و آدرس مرکز برای شما ارسال می‌شود تا برای قرار مصاحبه به آنجا مراجعه کنید.

 پس فرصت را از دست ندهید و خیلی زود اطلاعات تماس و محل سکونت خود را با کلیک روی دکمه زیر برای ما ارسال کنید تا بلافاصله پس از ثبت موقعیت های شغلی عالی، با شما تماس بگیریم:

 

 

 

یک پیشنهاد ویژه برای افراد هوشمند: شما به کار در محیط پیش دبستانی علاقمند هستید، با کمی هوشمندی و تلاش می‌تونید پیش دبستانی و یا مهد کودک خودتان را تاسیس کنید و مدیر مجموعه خود باشید، اگر فکر می‌کنید نمیشه پس وارد لینک زیر شوید:

میخواهم مهد کودک و پیش دبستانی خودم را تاسیس کنم

فرصت را از دست ندهید، وارد شدن به لینک بالا ضرری برای شما نداره، حتما امتحان کنید ارزش کلیک کردن را دارد!

 

 

 پیشنهاد می‌کنم این مطالب را هم مطالعه چون برایتان کاربردی خواهد بود 

استخدام مربی مهد کودک

مدارک لازم برای مربی پیش دبستانی

استخدام مربی مهد کودک

شرایط و مدارک مورد نیاز جهت تاسیس مهدکودک

مرجع صدور مجوز و نظارت بر پیش دبستانی ها