ماشین بازی با کمی خلاقیت

در پستی با عنوان فعالیت هایی برای بازی و سرگرمی کودکان در خانه بازی هایی که می توان با کودک در آپارتمان انجام داد را برایتان شرح دادیم.یکی از این بازی ها ماشین بازی بود که پسربچه ها علاقه زیادی به آن دارند. اما اگر کمی خلاقیت داشته باشید می توانید با شبیه سازی یک محیط ماشین بازی، آن را برای بچه ها جذاب تر کنید و مهم تر از همه اینکه با این روش بچه ها مدت زیادی به تنهایی مشغول بازی خواهند بود و شما نیز فرصتی برای رسیدگی به کارهای عقب مانده خود خواهید یافت!

در فایل پیوست شده تصاویری وجود دارند که شما می توانید بر روی کاغذ نسبتا ضخیم پرینت رنگی بگیرید. بخش اول تصاویر شامل ساختمان های مختلفی است که می تواند در مسیر وجود داشته باشد مثل خانه، بیمارستان، بانک، سوپرمارکت، پمپ بنزی و غیره که پس از پرینت از بخش های مشخص شده برش داده، تا کرده و سپس چسب می زنید و در بخش مناسب از مسیر ماشین رو قرار می دهید.

بخش دوم نیز شامل تصاویری از راه های مستقیم، پیچ ها و چهار راه ها می باشد. شما می توانید در هر بخش مشخص کنید که به چه تعداد از این تصاویر نیازمند هستید و به همان تعداد پرینت بگیرید مسلما در بخش جاده ها یک پرینت کافی نیست.

این تنها یک نمونه ساده از مسیر ماشین بازی است که می توانید درست کنید. مادرانی که دستی در خیاطی دارند می تواند به راحتی بخش مربوط به مسیرها را بدوزند یا با پارچه های نمدی ایجاد کنند.

می توانید بخشی از مسیرهای پرینت گرفته شده را روی یک مقوا بچسبانید و آن را به صورت یک مسیر روگذر در بیاورید. همچنین می توانید یک مقوا را به صورت تونل درست کنید و بر روی بخشی از مسیر بگذارید یا بخش هایی مثل پارکینگ درست کنید.

پس از اینکه مسیر ماشین بازی را حاضر کردید حتما از آن یه عکس گرفته و به ایمیل مهدیاب ارسال کنید.