وسایل خانه بازی دست دوم

حتما دنبال وسایل خانه بازی دست دوم هستید که وارد این صفحه شده‌اید، به شما تبریک می‌گویم چون وارد جای درستی شدید، من به شما کمک می‌کنم تا بهترین انتخاب را در خرید وسایل خانه بازی دست دوم داشته باشید.

شما یا در حال تاسیس خانه بازی کودک هستید یا می‌خواهید مرکز خودتان را توسعه دهید که دنبال خرید تجهیزات خانه بازی هستید، فکر نمی‌کنم دلیل دیگری داشته باشد (اگر دلیل دیگری دارد در بخش نظرات بنویسید!)

در هر صورت یک هدف دارید یعنی سرمایه‌گذاری در خانه بازی کودک و انتظار بازگشت سرمایه از هزینه‌ای که انجام شده، شما اگر وسیله بازی پلی اتیلن مثل تاب و سرسره می‌خرید احتمالا انتظار دارید که بچه‌ها زمان بیشتری را به بازی در مرکز شما بگذرانند تا بتوانید درآمد خودتان را افزایش دهید!

من در این پست شما را راهنمایی می‌کنم که چطور وسایل خانه بازی دست دوم خریداری کنید، قبل از هر چیز شما باید در مورد این وسایل و کاربردشان اطلاعات کسب کنید، پیشنهاد می‌کنم مقالات زیر را مطالعه کنید (حتی اگر فکر می‌کنید اطلاعات دارید، باز هم پیشنهاد می‌کنم در خواندن این مطالب تعلل نکنید وقت زیادی از شما نمی‌گیرد، حداقل جلوش اشتباهات خرید شما را می‌گیرد!)

- لیست راهنماهای خرید وسایل خانه بازی و مهد کودک:

راهنمای خرید و قیمت وسایل بازی پلی اتیلن

لیست وسایل خانه بازی کودک

با پنج تاب و سرسره پلی اتیلن محبوب برای خرید تجهیزات خانه بازی آشنا شوید

بدون رعایت این ۴ نکته تجهیزات مهد کودک و خانه بازی نخرید

چک لیست خرید تجهیزات مهد کودک ویژه مهد کودک‌های تازه تاسیس

 

۴ نکته مهم در خرید وسایل خانه بازی دست دوم

۱. دقت کنید شکستگی نداشته باشند؛ چراکه شکستگی در وسایل خانه بازی پلی اتیلن ممکن است باعث آسیب رساندن به بچه‌ها شود.

۲. ظاهر تمیز داشته باشد؛ در غیر این صورت بازی در مرکز شما برای بچه‌ها و والدین دلچسب نخواهد بود.

۳. دقت کنید وسایل چوبی مثل کلبه بازی، آشپزخانه کودک و خانه مشاغل شکستگی یا پوسدگی و رنگ پریدگی نداشته باشند؛ هرچند پیشنهاد ما این است که این وسایل چوبی حتما نو تهیه شوند.

۴. به قیمت توجه کنید و با قیمت نوی همان کالا در بازار مقایسه کنید تا مبلغ بالایی از شما دریافت نکنند! (پایین‌تر در مورد قیمت وسایل خانه بازی توضیح دادم حتما بخوانید)

این‌ها نکاتی هستند که با یک سری تحقیقات و تجربیات به دست آمده و به روز خواهند شد، اما کلیت ماجرا این است که به ظاهر و کارکرد وسایل خانه بازی دست دوم دقت کنید تا هزینه‌ای که می‌کنید از دست نرود 

 

قیمت وسایل خانه بازی دست دوم

این که فروشنده وسایل خانه بازی دست دوم چه قیمتی را در نظر بگیرد بستگی به میزان استفاده کالا و ظاهر آن و البته قیمت آن کالا در بازار دارد (البته انصاف فروشنده هم شرط است). من به شما پیشنهاد می‌کنم بدون اطلاع از قیمت محصول نو در بازار، اقدام به معامله و خرید وسایل خانه بازی دست دوم نکنید!

برای این که از قیمت به روز کالاها مطلع شوید اصلا نیاز نیست به بازار یا جای خاصی مراجعه کنید، یکی از فروشگاه‌های پیشرو در این زمینه به نام شهر کودک لیست قیمت وسایل خانه بازی را به صورت کامل و جامع دارد، شما می‌توانید گوگل را باز کنید و در آن این عبارت را جستجو کنید: "لیست قیمت تجهیزات خانه بازی شهر کودک" و روی سایت www.koodak.city کلیک کنید! فقط دقت کنید حتما شهر کودک تو عبارت جستجو شده باشد تا قیمت‌های بروز را دریافت کنید.

 

آگهی وسایل خانه بازی دست دوم

اگر دنبال آگهی‌های فروش هستید، یک سر به بخش آگهی‌های مهدیاب بزنید "آگهی وسایل خانه بازی دست دوم" اگر خودتان هم محصولی دارید، می‌توانید اینجا ارسال کنید.

+ اگر شما هم تجربه‌ای در زمینه خرید وسایل بازی کودکان و تجهیزات مهد کودک و خانه بازی دارید، لطفا در بخش نظرات همین پست بنویسید smiley