مرکز پیش دبستان و مهدقرآن مسجدالرسول (ص) نازی آباد(حورسای سابق)

مهد کودک مسجدالرسول (ص) نازی آباد(حورسای سابق) در سال 1395 تاسیس شد و در حال حاضر در منطقه شانزده تهران واقع شده است و مدیریت آن بر عهده اعظم السادات حسینی می باشد. شماره تماس مهد کودک مسجدالرسول (ص) نازی آباد(حورسای سابق) 55067618 است. اگر به اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این مهد کودک نیاز دارید می‌توانید مطالب پایین را مطالعه کنید.

مدیر مهد کودک نام مدیر: اعظم السادات حسینی

سال تاسیس مهد کودک سال تاسیس: 1395

گروه سنی مهد کودک گروه سنی: 3 تا 6

ساعت کاری مهد کودک ساعت کار: 07:30 صبح الی 18:00 غروب   (اگر این ساعت‌ها برایتان مناسب نیست، برای یافتن مهد کودکی دیگر اینجا کلیک کنید)

پذیرش ساعتیپذیرش ساعتی: دارد

پذیرش شیرخوارپذیرش شیرخوار: ندارد (پذیرش شیرخوار برایتان مهم است؟ پس اینجا کلیک کنید)

سایتسایت: http://horsa1001.niniweblog.com

تلفن مهد کودک تلفن : 55067618   (کاربران گرامی لطفا جهت حمایت از سایت مهدیاب، هنگام تماس با مجموعه ها نام سایت "مهدیاب" را ذکر فرمایید.)

استان/شهر مهد کودک استان/شهر: تهران / تهران / منطقه شانزده

آدرس مهد کودک آدرس مهد کودک : نازی آباد - بازار دوم - خیابان شهید مرتضی یاسری - پلاک 10 - روبروی درب زنانه مسجدالرسول (ص) نازی آباد

آخرین به روزرسانیآخرین به روزرسانی اطلاعات: جمعه، ۳۱ فروردین ۹۷

ادعای بهترین بودن نداریم ولی پیشنهاد می کنیم یکبار برای یک ساعت کودک خود را به مهد ما بسپارید و نتیجه را رویت و اعلام فرمایید.

اعظم السادات حسینی

کانال تلگرام مهدیاب


اگر در اطلاعات این صفحه مشکلی را مشاهده کردید، لطفا از فرم زیر به ما اطلاع دهید و یا از بخش تماس با ما این موضوع را با ما در میان بگذارید.


تا کنون 1 نظر ثبت شده است (شما هم نظر خود را ثبت کنید)

  1. با سلام
    به جرات میگم بهترین مهد نازی آباده و واقعا تشکر میکنم از پرسنل فعال و مهربونش. الهی خدا خیرشون بده که انقدر خیال ما رو بابت کوکانمون راحت کردند.

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مهد کودک دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم