مهدکودک و پیش دبستانی امید ایران

مهد کودک امید ایران در سال 1369 تاسیس شد و در حال حاضر در منطقه پنج تهران واقع شده است و مدیریت آن بر عهده قدسیه قدوسی می باشد. شماره تماس مهد کودک امید ایران ۴۴۶۴۷۱۹۴ است. اگر به اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این مهد کودک نیاز دارید می‌توانید مطالب پایین را مطالعه کنید.

مدیر مهد کودک نام مدیر: قدسیه قدوسی

سال تاسیس مهد کودک سال تاسیس: 1369

گروه سنی مهد کودک گروه سنی: ۲ تا ۶ سال

ساعت کاری مهد کودک ساعت کار: 07:00 صبح الی 17:00 غروب   (اگر این ساعت‌ها برایتان مناسب نیست، برای یافتن مهد کودکی دیگر اینجا کلیک کنید)

پذیرش ساعتیپذیرش ساعتی: ندارد (اگر پذیرش ساعتی برایتان مهم است اینجا کلیک کنید)

پذیرش شیرخوارپذیرش شیرخوار: ندارد (پذیرش شیرخوار برایتان مهم است؟ پس اینجا کلیک کنید)

تلفن مهد کودک تلفن : ۴۴۶۴۷۱۹۴   (کاربران گرامی لطفا جهت حمایت از سایت مهدیاب، هنگام تماس با مجموعه ها نام سایت "مهدیاب" را ذکر فرمایید.)

استان/شهر مهد کودک استان/شهر: تهران / تهران / منطقه پنج

آدرس مهد کودک آدرس مهد کودک : شهرک اکباتان فاز ۲ بلوک ۱۷ ورودی ۳

آخرین به روزرسانیآخرین به روزرسانی اطلاعات: شنبه، ۹ تیر ۹۷

کانال تلگرام مهدیاب


اگر در اطلاعات این صفحه مشکلی را مشاهده کردید، لطفا از فرم زیر به ما اطلاع دهید و یا از بخش تماس با ما این موضوع را با ما در میان بگذارید.


تا کنون 4 نظر ثبت شده است (شما هم نظر خود را ثبت کنید)

  1. با سلام خدمت مدیریت و مربیان دلسوز و مهربان ، از اینکه با اجرای مراسم متنوع و شاد به فکر سلامتی کودکان ما هستید و آموزش هایی واقعا عالی دارید کمال تشکر را دارم.

  1. سلام من فکر نمی‌کنم کسی به اندازه من برای سپردن بچه اش به مهد دردسر دیده باشه و وسواس هم داشته باشه. به جرات میتونم بگم برای دختر 3ساله ام تمام مهد های محدوده رو امتحان کردم و یک هفته زیر نظر داشتم چون دخترم اضطراب جدایی داره و من صاحب فرزند جدید شدم. این مهد از هر نظر کامله، رفتار پرسنل، تنوع برنامه، نظم و انسجام گروهی، برنامه غذایی کامل. در کل از یک مهد کودک هر چه توقع دارید این مهد یکجا داره... واقعا خوشحالم که برای فرزندم مهدی مناسب پیدا کردم

  1. مهدی با کادری مجرب و دلسوز واقعا نمیدونستم چکار کنم دخترم رو کجا ببرم که هم بتونم اطمینان کنم هم بچم راحت باشه و سریع جذب بشه تا اینکه با مهدکودک امید ایران آشنا شدم روزهای اول دخترم خیلی برای من بیتابی میکرد اما با همکاری مهد و مربی مهربونش تونستن سریع جذب مهد کنن الان دخترم دبستانی هست و سالهای زیادی از اون روز میگذره و الان میخوام پسرم رو هم اونجا ببرم چون هم آموزش هاشون عالیه و هم مدیریت احساس آرامشی هم در من و هم در فرزندانم ایجاد کردن.

  1. ظاهر مهد خوب است، مدیر با اخلاق به نظر میرسد و شما را تایید می کند. اما در عمل، فقط نگهداری بچه ها را دارند آن هم با کمترین هزینه و حوصله. مدیر روز اول بگویید آموزش برایم مهم است، فهرست آموزشهای جورواجور می گوید، بگویید برایم آزادی و بازی کردن بچه مهم است، می گوید بچه های ما آزاد هستند. در عمل هم نه بچه ها آزاد هستند و نه چیزی یاد میگیرند. مربی ها میخواهند بچه ها ساکت و بی دردسر باشند، پسر من را چند بار دعوا کرده بودند، بچه ها را از دفتر مدیر میترسانند، بچه ها از مربی می ترسند، سرگرمی و بازی جالب ندارند، فقط کارهای کم هزینه مثل بریدن کاغذ و چسباندن . آنقدر به زور و با فشار غذای بی کیفیت داده بودند به بچه ام، که مدت زیادی لیست غذاهای مهد را در خانه هم نمی خورد، میگفت بالا میارم اگر بخورم.

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مهد کودک دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم