مهدکودک و پیش دبستانی شادیانه

مهد کودک شادیانه در سال 1397 تاسیس شد و در حال حاضر در منطقه هشت تهران واقع شده است و مدیریت آن بر عهده آرزو شفیعی می باشد. شماره تماس مهد کودک شادیانه 77822300 , 77034883 است. اگر به اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این مهد کودک نیاز دارید می‌توانید مطالب پایین را مطالعه کنید.

مدیر مهد کودک نام مدیر: آرزو شفیعی

سال تاسیس مهد کودک سال تاسیس: 1397

گروه سنی مهد کودک گروه سنی: 2 تا 6 سال

ساعت کاری مهد کودک ساعت کار: 06:30 صبح الی 17:00 غروب   (اگر این ساعت‌ها برایتان مناسب نیست، برای یافتن مهد کودکی دیگر اینجا کلیک کنید)

پذیرش ساعتیپذیرش ساعتی: دارد

پذیرش شیرخوارپذیرش شیرخوار: ندارد (پذیرش شیرخوار برایتان مهم است؟ پس اینجا کلیک کنید)

تلفن مهد کودک تلفن : 77822300 , 77034883   (کاربران گرامی لطفا جهت حمایت از سایت مهدیاب، هنگام تماس با مجموعه ها نام سایت "مهدیاب" را ذکر فرمایید.)

استان/شهر مهد کودک استان/شهر: تهران / تهران / منطقه هشت

آدرس مهد کودک آدرس مهد کودک : تهران، نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، پایین تر از پارک فدک، پلاک ۲۴۳

آخرین به روزرسانیآخرین به روزرسانی اطلاعات: سه شنبه، ۱ آبان ۹۷

کانال تلگرام مهدیاب


اگر در اطلاعات این صفحه مشکلی را مشاهده کردید، لطفا از فرم زیر به ما اطلاع دهید و یا از بخش تماس با ما این موضوع را با ما در میان بگذارید.


تا کنون 7 نظر ثبت شده است (شما هم نظر خود را ثبت کنید)

  1. قیمتش چقدر هست؟

  1. اگر به دنبال مهدکودکی هستید که فرزندتون در اونجا آرامش داشته باشه این مهدکودک رو بهتون پیشنهاد میدم. من بعد از چند تا مهدکودک بچه ام رو اینجا بردم تو مهدهای قبلی همش گریه می کرد و نمیخواست بره ولی الان جمعه ها هم میگه منو ببر مهدکودک. من که خیلی راضی هستم و آموزش هاشونم همه با بازی است و من زیاد با آموزش قبل از دبستان موافق نیستم ولی این مهدکودک با بازی و کاردستی به بچه ها آموزش میدهند.

  1. من از آذر دخترم رو مهدکودک شادیانه گذاشتم. تا اونجایی که میدونم هنوز یکسال نیست که مهدکودک افتتاح شده است و تو این مدت که من دخترم اونجا بوده کلاس های آموزشی خوبی دارن ، آموزش زبان و نقاشی که دختر من پیشرفت خوبی داشته حتی جملات روزمره رو که مثلا آب میخواد یا دستشویی میخواد بره رو به زبان انگلیسی به خاله اش در کلاس میگه.... البته آموزش هر کودک به توانایی خود کودک بستگی دارد .... من که از این مهد خیلی راضی هستم. از همه چی برایم مهمتر غذا بود که برنج ایرانی باشه و سویا استفاده نکنند کاری که بیشتر مهدها انجام میدن و خداروشکر چند بار غذاشون رو دیدم خیلی خوب بود.

  1. بعد از یکسال که بچه ام اونجا بود ، اصلا از نظر آموزشی کار خاصی نکردند. بیشتر فکر پول و درآمد هستند تا بفکر بچه ها . روابط عمومی خوبی هم با والدین ندارند مگر دوستان و فامیل خودشان
    محیطش خوب و مرتب هست ولی هیچ آموزشی به بچه ها در کار نیست

  1. من پسرم رو از اردیبهشت ماه مهدکودک شادیانه می برم ، خیلی راضی هستم .مربی ها و مدیریت خیلی خوش برخورد و مسوولیت پذیر هستند و محیط خیلی شادی دارند. از ساعت ۶.۳۰ صبح تا ساعت ۵ بعدازظهر هستند و من که کارمند هستم ساعت ۵ میروم دنبال دخترم هنوز مدیریت و مربی ها هستند.

  1. من از آبانماه دخترم گذاشتم. مهد خوب و تمیزی است و این اولین مهد دخترم است. بین 4 تا مهد این مهد را خوشش آمد. از ساعت 8 تا 8.30 ورزش و 8.30 تا 9.00 صبحانه دارند. من راضی هستم. انتخاب مهد، بستگی به انتظار هر فرد از مهد دارد. من به شخصه دنبال مهدی بودم که دخترم در آنجا شاد و خوشحال باشد و کمبود مرا برای چند ساعت احساس نکند. و آموزش در الویت دوم قرار داشت.

  1. اولا ساعت کاریش تا ۳.۵ بیشتر نیست مگر موارد حاص دوما صبح تا ۹ هیچ کار خاصی واسه بچه ها نمیکنن فقط منتظرن طفلی ها بقیه بیان تا صبحانه بخورن

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مهد کودک دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم