مهدكودك و مركز رفاه كودک و خانواده مونا

مهد کودک پنج ستاره مونا در سال 1380 تاسیس شد و در حال حاضر در منطقه بیست و دو تهران واقع شده است و مدیریت آن بر عهده مريم ظرفساز بنيسى می باشد. شماره تماس مهد کودک مونا 09122362630 / 02144150637 /02144150636 است. اگر به اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این مهد کودک نیاز دارید می‌توانید مطالب پایین را مطالعه کنید.

مدیر مهد کودک نام مدیر: مريم ظرفساز بنيسى

مجوز مهد کودک مجوز: سازمان بهزيستى كشور (پنج ستاره مهد کودک پنج ستارهمهد کودک دو ستارهمهد کودک دو ستارهمهد کودک دو ستارهمهد کودک دو ستاره)

سال تاسیس مهد کودک سال تاسیس: 1380

مساحت مهد کودک مساحت: دو طبقه مجزا

کارکنان مهد کودک کارکنان: كليه مربيان داراى مدرك تحصيلى مرتبط،سوابق كارى از تامين اجتماعى و داراى كارتهاى مربيگرى مقدماتى و پيشرفته،كارت بهداشت و اصناف و دوره هاى مرتبط با حرفه

گروه سنی مهد کودک گروه سنی: شيرخوار،نوپا،نوباوه و كودكان مدرسه اى(٦ماه تا ١٢سال)

ساعت کاری مهد کودک ساعت کار: 07:00 صبح الی 17:00 غروب  در صورت تقاضا اضافه ساعت بالامانع ميباشد  (اگر این ساعت‌ها برایتان مناسب نیست، برای یافتن مهد کودکی دیگر اینجا کلیک کنید)

پذیرش ساعتیپذیرش ساعتی: دارد

پذیرش شیرخوارپذیرش شیرخوار: دارد

شهریه مهد کودک شهریه/هزینه: تعرفه مصوبه سازمان بهزيستى

سایتسایت: https://instagram.com/mona_kidslifeschool

تلفن مهد کودک تلفن : 09122362630 / 02144150637 /02144150636   (کاربران گرامی لطفا جهت حمایت از سایت مهدیاب، هنگام تماس با مجموعه ها نام سایت "مهدیاب" را ذکر فرمایید.)

فکس مهد کودک فکس: 02144150636 / 02144150637

استان/شهر مهد کودک استان/شهر: تهران / تهران / منطقه بیست و دو

آدرس مهد کودک آدرس مهد کودک : دهكده المپيك،ميدان المپيك،كوچه مرادى(٢٩)، پلاك ٣٠

آخرین به روزرسانیآخرین به روزرسانی اطلاعات: سه شنبه، ۱۵ مرداد ۹۸

خانه اى امن براى كودكى كودكان شما

مريم ظرفساز بنيسى

کانال تلگرام مهدیاب


اگر در اطلاعات این صفحه مشکلی را مشاهده کردید، لطفا از فرم زیر به ما اطلاع دهید و یا از بخش تماس با ما این موضوع را با ما در میان بگذارید.


تا کنون 18 نظر ثبت شده است (شما هم نظر خود را ثبت کنید)

  1. با سلام به همراهان سايت مهدياب و مامان و باباهاى عزيز.من سه فرزند دارم كه دو تا از فرزندانم(يكى سه ساله و ديگرى كلاس اولى)حدودا از آبان ماه ٩٨ در مركز رفاه كودك و خانواده مونا حضور دارند و به جرات ميخوام خدمتتون عرض كنم كه اگه اين شانس رو نداشتم كه با اين مهد آشنا بشم الان تكليف دختر مدرسه ايم چى ميشد.دختر بزرگم از مدرسه به مهد ميرفت و كليه تكاليفش رو اونجا انجام ميداد و مربى هم كنارش بود و از لحاظ كمك آموزشى بسيار نقش مهمى رو داشتند و با توجه به تعطيلى و بلاتكليفى دانش آموزان بخاطر ويروس كرونا،ولى فرزند من هيچ لطمه اى نديد چون آموزش هاى گام به گام در مهد داشتند و الانم كه مهدها مجدد باز شده با مرورى بر كل كتاب اين دغدغه در من بكلى از بين رفت و مطمئنم دخترم براى كلاس دوم كاملاً آمادگى داره و همچنين دختر كوچكترم كه با اين روش مهد بسيار سازگارى داره با لذت آموزش ميبينه يعنى در واقع هم تفريح ميكنه و هم آموزش ماندگار و هدفمند رو تجربه ميكنه.دراينجا ميخوام بازم از مديريت محترم مهدكودك مونا تشكر كنم و همچنين از سايت مهدياب به دليل اين فرصتى كه دراختيار ما والدين قرار داده اند

  1. با سلام خدمت مدیر محترم مجموعه که انقدر برای کار با کودک از جون و دل مایه میزارن . خانم ظرفساز عزیز از اینکه تو این مدت که همجا بخاطر ویروس کرونا تعطیل شده . شما بچه ها رو فراموش نکردین وبا گذاشتن چالش بازی . باعث میشین بچه ها تو خونه سرگرم بشن . ممنون از زحمات شما و موناجون عزیز
    فقط یه پیشنهادی هم دارم که اگه موافقت بشه عالیه . با وجود اینکه این ویروس معلوم نیست تاکی هست و بازگشایی مهد ها با بلاتکلیفی مواجه شده . خواهش میکنم اموزش آنلاین داشته باشین و یوقتایی با رعایت موارد بهداشتی بچه ها رو بیاریم مهد حتی ساعتی .

  1. با سلام خدمت شما بزرگواران
    ضمن تشكر از سايت مهدياب جهت ايجاد فرصت براى تبادل اطلاعات والدين
    بنده حدود يكسال هست كه فرزندانم رو دراين مركز آموزشى ثبت نام كردم و همچنان هم در مهد مونا و زير نظر مديريت محترم سركار خانم ظرفساز و خانم پارسى در حال آموزش هستند.فقط خواستم جهت قدردانى و تشكر بابت تمامى زحمات و صداقتى كه در اين مدت ديدم و صحبت هاى خالصانه اى كه در بدو ورود با بنده و همسرم شد و همچنان هم متوجه اين هستيم كه حرف و عملشان يكى بوده قدردانى و تشكر كنم.
    اميدوارم مثل هميشه در اهداف و عملكردشان موفق و سلامت باشند كه اينگونه آرامش را براى ما والدين و رشد اصولى رو براى كودكانمون ايجاد نمودند.

  1. سلام و خسته نباشید ویژه خدمت مدیریت مرکز
    من اومدم اینجا تا نظرمو ثبت کنم شاید بدرد مامانایی که مثل من صدتا مهدو گشتن و نتونستن تصمیم درستی برای بچشون بگیرن یه راهنمایی کرده باشم . من خودم منطقه ۶ میشینم ولی با وجود اینکه مسیرم به منطقه ۲۲ دور میشه . ترجیح دادم دخترمو بیارم اینجا . چون واقعا نزدیک صدتا مهدو گشتم حسابی بررسی کردم . حتی مهد های خوبشم فقط رنگ و لعاب بود . ولی اینجا حرفشون مساوی عمله . همچی روی برنانه و اصوله . واقعا علم و تجربه اینکارو دارن . همه مسایل امنیتی رو رعایت کردن . اموزش ها و فوق برنامه هاشون روی اصول طراحی شده ....خلاصه خیالتونو راحت کنم . من صد در صد راضیم

  1. سلام خدمت شما بزرگواران.مطمئنم الان كه دارين اين پيغام ها رو ميخونيد دغدغه امروزتون انتخاب مهدكودك مناسب براى فرزندتونه.خواستم با اطمينان و اعتقاد خدمتتون اعلام كنم كه مركز رفاه كودك و خانواده مونا يه تحول عميق و اساسى و خلاقيت بى ادعا در كار كودك را رقم زده و مديريت مركز در اين امر بسيار كاربلد و شگفت انگيز عمل ميكند.
    بى تعارف بگم از تجربيات و عملكرد بينظير سركار خانم ها ظرفساز و پارسى را تا در اين منطقه حضور فعال دارند را از دست ندهيد كه واقعاًحيفه.
    فقط يه سر به اينستاگرامشون بزنيد و از نزديك شاهد عملكرد روزانشون باشيد تا به حرف بنده برسيد.
    ?مركز رفاه كودك و خانواده مونا
    اولين وتنهامركز رفاه كودك وخانواده درتهران
    ??خانه اى امن براى كودكى كودكان شما
    Instagram:mona_kidslifeschool

  1. دوقلوهای من به این مجموعه میروند. بازی و آموزش عالی . در کل مجموعه ی خوبی هست. الان که بیشتر میشماسنشون از انتخابم خیلی خوشحالم مدیریت و مربیان خیلی خوب همه چیز را نظم میدهند. در کل احترام و ارامش لازم حکم فرما هست

  1. سرکار خانم پارسی از اینکه کودکم در این مرکز بسیار شاد و خوشحال است سپاسگذارم .باید اعتراف کنم همسر بنده که سالها مدیریت بهترین مهد را داشته در مقابل فعالیت های شما تسلیم شده و ازاینکه کودکم را در این مرکز گذاشتم احساس امنیت و ارامش میکنم . بازم تشکر بابت اینکه اجازه میدهید کودکمان کودکی کند .این موضوع برای من که سالهای سال مطالعه و تدریس کردم واقعا حائز اهمیت است.با تشکر فراوان

  1. سلام دوستان . خواستم کمکتون کنم تا بهترین مهدو برای بچتون انتخاب کنین . چون من خودم واقعا ۶ ماه گشتم و دچار سردرگمی شدم چون اکثر مهد کودکا تبلیغاتیا و رنگ و لعاب علکی داره . وقتی واردش میشی میبینی اصلا اینطور نیست .ولی مرکز رفاه مونا بصورت علنی اعلام میکنه که وسیله بازیها رو جمع کرده تا بچه ها خودشون ابتکار و خلاقیت داشته باشن و هر هفته کارگاه بازی هدفمند داره برا بچه ها . که خیلی بهشون خوش میگذره .در کل خیلیییییی عالیه .بدون فکر کردن اونجا رو انتخاب کنین .

  1. با عرض سلام خدمت پدر و مادر هاى محترمى كه هم اكنون در اين سايت هستند و به دنبال يه مهدكودك مطمئن براى فرزندشون ميگردند.
    بنده و همسرم نيز از قبل عيد كه تصميم گرفته بوديم پسرمونو به مهدكودك ببريم،دچار اظطراب انتخاب درست شده و خيلى تحقيق كرديم و مهدكودك هاى اطراف را دونه دونه سرزديم و مشاوره گرفتيم.
    وظيفه خودم ميدونم كه خدمت شما عزيزان با صداقت عرض كنم كه تمام آيتم هاى دلخواه و موردنظرمون همه در مركز رفاه كودك و خانواده مونا يكجا جمع بود و سركار خانم ظرفساز بسيار مدير كارآمد و با تجربه اى هستند و بنده و همسرم با اتفاق نظر پسرمون رو اونجا ثبت نام كرديم و خيلى هم راضى از شرايط و عملكرد مهدكودك هستيم و چون خودمون خيلى حساسيت داشتيم،گفتم به عنوان يه ولى كمكى كرده باشم و همچنين از سايت مهدياب بسيار ممنونيم كه اين فرصت را براى ما ايجاد كرد كه انتخاب درستى كنيم.

  1. با سلام خدمت مديريت محترم و دلسوز مركز رفاه كودك و خانواده مونا
    لطفاً جهت ثبت نام در كارگاه هاى توسعه مهارتى بنده را راهنمايى بفرماييد و اينكه نحوه رزرو و پيش ثبت نام به چه نحوه امكان پذيره؟
    چون شنيدم كه اولويت ثبت نام با كودكان حاضر در مركز هست و در صورت عدم تكميل ظرفيت از بيرون ثبت نام ميكنيد.
    ممنون از لطفتون و برنامه هاى منحصربفرد و پركاربردتون

  1. با سلام و احترام خدمت شما اولياء عزيز و دلسوز
    بعد از خواندن نظرات ارزشمند شما عزيزان لازم ديدم كه شخصاً در مورد سيستم آموزش مهدكودك/مركز رفاه كودك و خانواده مونا مختصر توضيحى عرض نمايم.
    با توجه به گذراندن چندين دوره در داخل و خارج از كشور و شركت در سمينارهاى مدرسه والدورف و روند آموزشى كاربردى تر از ديگر سيستم هاى آموزشى مثل مونته سورى و....
    سياست آموزشى مركز را در اين دانستم كه روند آموزشى كودكان مركز را با سيستم آموزشى استاندارد معرفى شده از سوى سازمان محترم بهزيستى كشور با رويكرد والدورف اجرا نمايم.
    *?آموزش مركز مونا با رويكرد والدورف برطبق تقويت روحيه اجتماعى است كه درآن چندگروه سنى متفاوت ميتوانند مشاركت رو در كنار هم بياموزند?*
    •شناخت مربى از كودك و پيگيرى مراحل پيشرفت
    •تقويت حس كنجكاوى و كشف محيط پيرامون
    •تفكر جهت حل مسئله با چالش طرح سوال در كارگاه ها
    •تقويت اعتماد به نفس مناسب و توسعه توانايى فكرى
    •پرورش خلاقيت و توانايي عميق اخلاقى و تربيتى
    ???????????????
    در نهايت شما عزيزان با حضور در كانال تلگرام و اينستاگرام ميتوانيد روش كارى مركز را به صورت ملموس مشاهده نماييد.
    Monawelfarecenter@
    Instagram:mona_kidslifeschool
    در نهايت هم از سايت مهدياب متشكر و قدردانيم كه اين فرصت را براى ما ايجاد كردن كه بتوانيم جهت بهبود رشد به موقع كودكان در كنار هم گام برداريم.

  1. من دخترم رو به این مهد میبرم خیلی از آموزش و برنامه های کارکردی روی خلاقیت کودک راضی هستم و دخترم خیلی پیشرفت کرده در این مهد حتی بازیهای کودکان هدفمند هست و باعث رشد فکری کودکان میشود مدیریت مهد عالی است?????

  1. با سلام و تشكر از سايت مهدياب و شما عزيزان كه با راهنماييى هاى صادقانتون قوت قلبى برا ما هستين.فقط من يه سوال در مورد روش والدورف دارم كه گويا در مركز رفاه كودك و خانواده مونا كه مهدكودكى بازى محور هست در آموزشاشون استفاده ميكنند.كسى از نزديك با اين روش آموزشى آشنا هست؟چون من از مادرابى كه كودكشون رو ميبردين مهد مونا شنيدم خيلى جالبه و آموزش غير مستقيم و بسيار كاربردى داره برا بچه ها.اگه اطلاعى دارين در اختيار ما هم قرار بدين لطفاً.

  1. سلام بله من از وقتی افتتاح شده پسرمو اونجا ثبت نام کردم خیلیی شرایطش خوبه با اینکه مسیرم دوره اما واقعا ارزش داره که بچه ی ادم ارامش داشته باشه پسر من نوپا انقدرر اونجا سرگرمه و اموزش مخصوص سنشو داره که روزهای تعطیل خونه نمی مونه واقعا ممنون از مدیریت این مرکز

  1. سلام mariaiاتفاقا یکی از اقوام ما پسرش اونجا میره و کلی تعریف میکنه ازش میگه تمام روش های آموزششون به صورت غیر مستقیم و همراه بازی و کارگاه های آموزشی هستش و بچه همش خودشون تو آموزشا دخیل هستن حسابی از روش های جدیدشون تعریف میکرد راستی میگفت کلاس زبان هم داره که برای پسرش کلی مفید بوده الان یه عالمه مکالمه های روزمره بلده اگه نزدیک اونجا هستی حتما ثبت نام کن انگار تو خیابون مرادی هستش اینستاشونم من سرج کردم اینو برو حتما کاراشونو ببینmona-kidslifeschool

  1. سلام ماریا جون . اره من بچمو از مهرماه گذاشتم اونجا . واقعا عالیه .همه آموزشا بصورت کارگاهی برگزار میشه .اینم آدرس تلگرام و اینستاگرامش
    https://t.me/monawelfarecenter
    mona_kidslifeschool

  1. سلام واقعا مرکز رفاه و اموزش مونا عالیه اموزشا به صورت کارگاهی و گروهی و بیشتر اموزشا همراه بازی و شعرهست بچه ی من هیچ مهد کودکی نمی موند ولی اینجا رو واقعا دوست داره.ممنونم از مدیریت محترم که این ارامش و برای ما فراهم کرد.

  1. سلام به دوستان عزيز
    به تازگى شنيدم يه مهدكودك با عنوان مركزرفاه كودك و خانواده در منطقه ٢٢ افتتاح شده به اسم مونا كه اولين و تنها مركز آموزشيه
    ميخواستم بدونم كسى از روش آموزشى و محيط مهدكودك اطلاعى داره؟؟؟؟
    آدرس كانال تلگرام و اينستاگرام داره؟؟؟؟؟

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مهد کودک دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم