خانه کودک مشارکتی گندم (تعطیل)

مهد کودک گندم در سال 1397 تاسیس شد و در حال حاضر در منطقه دو تهران واقع شده است و مدیریت آن بر عهده ستاره سپهری می باشد. مهد کودک گندم تعطیل شده است! اگر به اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این مهد کودک نیاز دارید می‌توانید مطالب پایین را مطالعه کنید.

مدیر مهد کودک نام مدیر: ستاره سپهری

سال تاسیس مهد کودک سال تاسیس: 1397

مساحت مهد کودک مساحت: 2طبقه آموزشی + قسمت مخصوص بازی

گروه سنی مهد کودک گروه سنی: ۱سال تا پیش دبستان

ساعت کاری مهد کودک ساعت کار: 07:30 صبح الی 17:00 غروب  بازی شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۰-۱۷، ساعت کاری ۸:۳۰ صبح برای ۷:۳۰،هماهنگی صورت بگیرد  (اگر این ساعت‌ها برایتان مناسب نیست، برای یافتن مهد کودکی دیگر اینجا کلیک کنید)

پذیرش ساعتیپذیرش ساعتی: دارد

پذیرش شیرخوارپذیرش شیرخوار: ندارد (پذیرش شیرخوار برایتان مهم است؟ پس اینجا کلیک کنید)

سایتسایت: http://t.me/gandomkidsclub

این مهد کودک تعطیل شده است. برای یافتن یک مهد کودک دیگر اینجا کلیک کنید

آخرین به روزرسانیآخرین به روزرسانی اطلاعات: سه شنبه، ۱۴ شهریور ۰۲

خانه کودک گندم، خانه ای امن برای کودکان شما

ستاره سپهری

کانال تلگرام مهدیاب


اگر در اطلاعات این صفحه مشکلی را مشاهده کردید، لطفا از فرم زیر به ما اطلاع دهید و یا از بخش تماس با ما این موضوع را با ما در میان بگذارید.


تا کنون 12 نظر ثبت شده است (شما هم نظر خود را ثبت کنید)

  1. خانه بازی و کارگاههای مجموعه بسیار مناسب هست و پیشنهاد میدهم. رفتار پرسنل و مربیان با محبت و با احترام هست. جذب خیلی خوبی دارن مخصوصا اگر به پیشنهادشون گوش کنید و در ساعات خلوت برای جذب به مجموعه بروید.

  1. دختر من از اول مهر مهدکودک گندم میرود. تاحالا یی احترامی و کم کاری و بداخلاقی ندیدم. گاهی ممکنه خسته باشن ولی بازم رفتار بد هیچ وقت نداشتن و از میزان بازی و آموزش هم راضی هستم. خیلی هم نظرات براشون مهمه و اگر انتقاد بجا و حقی باشه میپذیرن و تغییرات لازم سریع اعمال میشه. خود من عید در مورد چند نکته با مدیریت صحبت کردم و بلافاصله بعد از عید انجام دادن

  1. پسر من از خانه بازی و کلاس نقاشی گندم استفاده میکند و خیلی راضی هستم. همه جا ممکن هست روزهای شلوغ و یا خلوت داشته باشند. این مهم هست که مربیان واقعا تمام توان خودشان را در مواقع شلوغ بکار میبرند مخصوصا دو ماه اخیر مربیان خانه بازی اکیپ فوق العاده انرژی بخش و با نشاطی شده اند.

  1. دختر من سه سال و نیم هست و حدودا چهار ماه مداوم به این مهد میرود. قبلا هم بازی و مادر وکودک گندم را امتحان کرده بودیم. البته مهد که حساب نمی شود چون فقط سه ساعت هست، به قول خودشون بازی و آموزش. تغییرات رفتاری و اجتماعی مثبتی کرده که قابل تقدیر هست و من واقعا از گندم به خاطر حسن نیت و شادی که برای بچه ها خلق میکند ممنونم

  1. برای من نظر دوستان کامل عجیب هست که چطور میتونن به این راحتی دروغ بنویسن. من معمولا جایی نظر نمیذارم ولی وقتی چشمم به این نظرها افتاد نتونستم سکوت کنم. درسته انتخاب مجموعه سلیقه ای هست و بعضیا در بعضی مجموعه ها نمیمونن و یا با یک حرکت ساده زده میشوند ولی من پسرم وابسته است و خودم همش اونجا حضور دارم تا جذب بشه. به چشم رفتار با کودکان و دیدم. هر قسمتی ک وارد میشی بالاخره یه مادر هست. چطور ممکنه همچین رفتار هایی دور از چشم این همه مادر و دوربین؟

  1. من هم با نظر پرستو موافقم، شاید این محیط برای مادرانی که به همراه کودکشان هستن مناسب و شاد و تمیز باشد ولی برای بچه های دائم اصلا مناسب نیست، به بچه و شخصیت بچه توهین میکنند و فوق العاده بی نظم و انضباط هستن به طوری که مدام وسایل بچه ها گم شده و یا اشتباه میشود، ضمن اینکه بیشتر شبیه سوپر مارکت بوده و بچه ها رو ترغیب به خرید خوراکی میکنند. واقعا متاسفم

  1. دوقلوهای من به این مجموعه میروند. بازی و کلاسهای مادر و کودک را شرکت میکنیم. در کل مجموعه ی خوبی هست. الان که بیشتر میشماسنشون یکم شلوغ بی نظم شده ولی مدیریت و مربیان خیلی خوب همه چیز را نظم میدهند. در کل احترام و ارامش لازم حکم فرما هست

  1. نظر دوستان را خوندم كه همه در مورد خانه بازي بود و صحيح، ولي اگر مثل من بچه بينواتونو ميبريد به مهدشون حتما بيشتر پيگيري و كنجكاوي كنيد. بچه من ضربه بدي از اين مهدكودك خورد به خاطر رفتار بد يكي از كاركنان كه با تهديد و حمله به شخصيت بچه ميخواد بچه ها را مثل سربازخونه ساكت نگه داره.

  1. فرزندان من به اين مكان مراجعه كرده اند ،از نظر رفتار مسئولين ونوع ارتباطشان بسيار محبت اميز و اصولي هست ،به بهداشت محل هم خيلي اهميت مي دهند ?

  1. اینجا تازه افتتاح شده همه چیز نو هست و وسیله هاشونم مناسبه. با اینکه بد مسیره ولی من هفته ای چندبار میرم مخصوصا الان که نیرو گرفتن خیلی بهتر شده و بیشتر رسیدگی میکنن. کلا هم انتقاد پذیرن هم محیط دوستانه ای دارن با اینکه مونده تا کاملا ایراداتشون برطرف شه

  1. فرزند من برای بازی به خانه کودک گندم میرود من از تمیزی محیط و رفتار مناسب پرسنل بخصوص مدیریت بسیار راضی میباشم

  1. پسر من برای بازی ساعتی اینجا می آید. محیط تمیز و خوبی دارن. من که راضی هستم و بهتون پیشنهاد میدم

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مهد کودک دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم