مهد کودک و پیش دبستانی ایرانی اسلامی آیات

مهد کودک قرآنی دو ستاره آیات در سال 1397 تاسیس شد و در حال حاضر در منطقه یک تهران واقع شده است و مدیریت آن بر عهده دکتر زهرا آهنی امینه می باشد. شماره تماس مهد کودک قرآنی آیات 22449230 و 22441643 و 09380335535 است. اگر به اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این مهد کودک قرآنی نیاز دارید می‌توانید مطالب پایین را مطالعه کنید.

گالری تصاویر

  • مهد کودک و پیش دبستانی ایرانی اسلامی  آیات
  • مهد کودک و پیش دبستانی ایرانی اسلامی  آیات
  • مهد کودک و پیش دبستانی ایرانی اسلامی  آیات
  • مهد کودک و پیش دبستانی ایرانی اسلامی  آیات
  • مهد کودک و پیش دبستانی ایرانی اسلامی  آیات
  • مهد کودک و پیش دبستانی ایرانی اسلامی  آیات

مدیر مهد کودک قرآنی نام مدیر: دکتر زهرا آهنی امینه

مجوز مهد کودک قرآنی مجوز: مجوز بهزیستی (دو ستاره مهد کودک دو ستارهمهد کودک دو ستاره)

سال تاسیس مهد کودک قرآنی سال تاسیس: 1397

مساحت مهد کودک قرآنی مساحت: 300 متر و سه طبقه و 8 اتاق

کارکنان مهد کودک قرآنی کارکنان: پرسنل ما دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته هایی شامل علوم تربیتی، روانشناسی با تخصص تفسیر نقاشی کودک می باشد. امتیاز ما اولیای فرهیخته ای است که مهد کودک و پیش دبستانی ایرانی اسلامی آیات را انتخاب کردند.۱۰٪مادران فوق تخصص پزشک و داروساز، 23% آنان

گروه سنی مهد کودک قرآنی گروه سنی: شش ماه تا شش سال + after school

ساعت کاری مهد کودک قرآنی ساعت کار: 07:00 صبح الی 18:00 غروب  پنج شنبه ها 8 تا ۱۴ نگهداری داریم. پذیرش نگهداری در ساعات بیشتر در برخی روزها هم داریم.  (اگر این ساعت‌ها برایتان مناسب نیست، برای یافتن مهد کودکی دیگر اینجا کلیک کنید)

پذیرش ساعتیپذیرش ساعتی: ندارد (اگر پذیرش ساعتی برایتان مهم است اینجا کلیک کنید)

پذیرش شیرخوارپذیرش شیرخوار: دارد

تلفن مهد کودک قرآنی تلفن : 22449230 و 22441643 و 09380335535   (کاربران گرامی لطفا جهت حمایت از سایت مهدیاب، هنگام تماس با مجموعه ها نام سایت "مهدیاب" را ذکر فرمایید.)

استان/شهر مهد کودک قرآنی استان/شهر: تهران / تهران / منطقه یک

آدرس مهد کودک قرآنی آدرس مهد کودک قرآنی : اقدسیه ، بزرگراه ارتش به سمت غرب، نرسیده به بلوار اوشان ، پلاک 143

آخرین به روزرسانیآخرین به روزرسانی اطلاعات: چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۰۰

فرزندانمون آیه ها و نشانه های خوب خدا برای مملکت عزیزمون هستند. به امید موفقیت روزافزون ایران اسلامی

دکتر زهرا آهنی امینه

کانال تلگرام مهدیاب


اگر در اطلاعات این صفحه مشکلی را مشاهده کردید، لطفا از فرم زیر به ما اطلاع دهید و یا از بخش تماس با ما این موضوع را با ما در میان بگذارید.


تا کنون 27 نظر ثبت شده است (شما هم نظر خود را ثبت کنید)

  1. من دوساله پسرم میره مهد آیات و خیییلی اونجارو دوست داره. کادر خیلی مهربان و دلسوزند. فضای مثل مهدکودک نیست مثل خونه ست و همه بچه ها اونجا احساس امنیت و صمیمیت دارند. به علاوه که به جهت آموزشی خیلی قوی عمل میکنن. ویش کاردرمانگر که رفتم گفت مهارت های پسرت خیلی خوبه و من دیدم که این مهارت ها هرروز تو مهد با بچه ها کار میشه.

  1. سلام
    من از مهد ایات بسیار راضی هستم . مدیریت و کادر بسیار دلسوز و متعهدی دارن و برنامه های اموزشی خوب و مفیدی در همه زمینه ها به بچه ها میدن. میشه گفت تخصصی کار میکنن.

  1. سلام
    من پسرمو ۳ ماهه تو مهد ثبت نام کردم اما از عملکرد پرسنل راضی هستم .مخصوصا مدیر و مشاور مهد که خیلی راهنمایی هاشون کمکم کرده،از غذای سالمی هم که برای بچه ها درست میکنن راضی هستم.از همه مهمتر پسرم خیلی مهد رو دوست داره

  1. سلام
    من خیلی دنبال مهد برای پسرم بودم و چندین مهد حوالی اینجا رو بررسی کردم ولی هیچکدوم به خوبیه این مهد نبود،نزدیک یک ساله پسرم این مهد میاد و خیلی خیلی راضی هستم،خیلی بیشتر از هزینه ای که میگیرن برایه بچه ها توان میزارن و پسرمم هم خیلی مهد رو دوس داره و بدون اینکه هیچ اجباری باشه کلی مطالب اموزنده یاد گرفته.اگه این مهد دبستان هم داشت حتما پسرم رو با این مدیریت اونجا ثبت نام میکردم.

  1. سلام
    درباره ی مهد آیات باید بگم مهدی بی نظیره مخصوصا از لحاظ تربیتی. من خودم به شخصه از اینکه مربیان اکثرا مادر هستند خوشحالم چون معمولا مادر ها بهتر بچه ها رو می شناسن و بهتر و صبورانه تر باهاشون برخورد می کنن و این مطلب هم برای من جذاب بود که بچه ها با شاهنامه و افسانه های ایرانی آشنا می شن خیلی خوشم اومد چون این رویداد در مهد ها کم نظیر است.همچنین از اینکه مهد مشاور مخصوص خودش رو داره واقعا خرسندم و از این خوشحالم که اگر مشکلی برای فرزندم پیش بیاید می توانم به این مشاور که واقعا لقب چیره دست برازنده اش است مراجعه کنم

  1. مهد آیات، از نظر پرسنل و نوع برنامه ها و آموزش و تفریح و کلا هرچه که فکر بشه برای بچه ها خوب و مناسب. پرسنل واقعا دلسوز و متعهد هستند. تغذیه مناسب و غذاها با کیفیت عالیه. هم به جسم کودک و هم روح کودک بها میدهد و کلا مهد خوبیه. من دخترم را باخیال راحت اینجا می سپرم. وبه بقیه هم توصیه می گنم این مهد تجربه کنند.

  1. من دختر دو سال و ده ماهم کمتر از یک ماه در این مهد ثبت نام کردم، اکثر مهدهای با این رنج قیمت در منطقه سر زدم و دخترم ساعتی در آن مهدها ثبت نام میکردم، بعضیاشون فضای بزرگ تر یا اسباب بازی های بیشتری داشتن یا ادعا میکردن که انواع برنامه های اموزشی دارن اما چند نکته خوب این مهد باعث شد کلا دخترم اینجا ثبت نام کنم. خاله فرشته و خاله مژگان مربیان دخترم خیلی خوش اخلاقن وقتی از دخترم سوال میکردیم کدوم مهد دوست داری بری ایشونو اسم میبردن که نشون میداد کاملا جذب مهد شده. دوم اینکه صادقن، در اینستاگرام مهد هر روز چند کلیپ از عملکرد بچه ها قرار داده میشه که گاها حتی ممکنه خوشایندمون نباشه! اما همین صداقتشون باعث میشه با ارامش فرزندتون بزارین و حرفی که زده میشه را باور کنید. سوم اینکه به نظرم هدف اول این مهد کسب درآمد نیست .همچنین رفتار پرسنل مادرانه و دلسوازنس . چهارم اینکه مدیریت مهد اکثرا در مهد حضور دارن، خیلی خوش برخوردن و منظم مثلا دفترچه ای داخل کیف بچه ها هست که هر روز مادر را از خورد و خوراک بچه در مهد و تعداد دفعات سرویس رفتن،مسواک زدن و ... اگاه میکنه. مانیتور بزرگ دم در به گونه ای قرار داده شده که هر وقت وارد مهد شین به راحتی میتونید بچتون ببینید.
    نکته دیگه اینکه به تغذیه بچه ها واقعا بها میدن، بچه من غذاشون دوست داره
    شاید مهمترین نکتش برای من اینه که دخترم به زور از مهد برمیگردونم خونه چون دوست داره بمونه و بازم بازی کنه.
    امیدوارم نظرم کمکی در انتخاب مهد بهتون کرده باشد.

  1. اگر دنبال یه مهد خوب هستین که فررندتون با خیال راحت اونجا بفرستین بهتون مهد ایرانی _اسلامی ایات معرفی میکنم.فضایی گرم و صمیمی با مدیریت و معلمهای دلسوز و تحصیل کرده.مهد ایات ویژگی های مثبت فراوونی داره که نمیشه هموشونو اینجا گفت.از بارزترینش تعامل بسیار عالی بین مهد و والدین میتونم بگم.پسر من حدود ۲ماه طول کشید تا به مهد و جدایی از من عادت کنه و درطول این مدت پدسنل مهد با من کمال همکاری داشتن.والان حدود یکسال که پسرم مشتاقانه به مهد میره.نکته جالب و مثبت دیگه اینکه تو مهد ایات عمو مهربون دارن یک روحانی جوان و شاد که کلی با بچه ها دوسته و نکته های دینی و اموزشی رو در کنار بازی و قصه به بچه ها اموزش میده و برای من خیلی جالب بود .نگهداری بچه های هم سن در طبقه های جدا از دیگر ویژگیهای مهد هستش.داشتن دوربین مداربسته در تمام نقاط مهد و قابلیت رویت بچه ها در تمام ساعات روز توسط مدیریت مهد و والدین از نکات مثبت مهد هستش.برنامه های متنوع اموزشی باعث اشتیاق بچه ها میشه و خیلی روی اجتماعی شدن و استقلال بچه ها کار میشه .خلاصه اینکه من از اینکه پسرم به این مهد میفرستم راضیم و از همه مسئولین و مربیانش کمال تشکر دارم.انشاا.. که سال به سال به ستاره های مهدشون اضافه بشه.

  1. من کمتر از یک ماهه که دخترم رو به این مهد میبرم...نکات مثبت خوبی داره...اینکه طبقه نگهداری بچه ها بر اساس گروههای سنی جداست و این تاثیر بسزایی تو کنترل رفتاری بچه ها داره...نکته مثبت دیگه برنامه غذایی مشخص با مواد اولیه با کیفیتشون هست و اینکه نظم این مهد برام جالبه...اینکه همه چیز شفافه و نکته مبهمی در سیستم کاری شون وجود نداره

  1. مهد کودک آیات از معدود مهدهایی هست که میتونید فرزندتون رو در کمال آرامش به آنجا بسپرید،چون به هر دو بعد کودک یعنی روحی و جسمی اهمیت داده میشود.آرزوی موفقیت روز افزون برای مدیران و مربیان دلسوز و کارکنان مهربان این مجموعه را دارم.

  1. سلام
    من دخترم را پنج ماهیه در این مهد ثبت نام کردم
    و خیلی راضی ام محیط خیلی گرم و صمیمی داره، عملکرد و رفتار مربی ها دقیقا همان چیزی هست که در پیج و یا در چند روز اول جذب میدیدم که برای من یعنی صداقتِ مهد،
    غذاها در همان روز توسط آشپز پخته می‌شود و تازه هست .یک روانشناس همیشه در مهد حضور داره برای بررسی بچه ها و حتی کمک به مادرها برای رفتار بهتر با بچه ها.
    تو این مهد تایم تلویزیون و کارتون دیدن وجود نداره و به جای اون تقریبا هر روز یه کاردستی جذاب بچه ها درست میکنن ،
    نکته آخر اینکه تو این مهد از شخصیتهای غربی برای قهرمان سازی برای بچه ها استفاده نمیشه‌‌ و از قهرمانان کشور خودمون براشون الگو میسازند‌.
    در کل من راضی هستم و به مادرهای گل این مهد رو پیشنهاد می‌کنم

  1. من خیلی تحقیق کردم در مورد مهدهای مختلف تو منطقه یک ولی هیچ کدوم نظرمو جلب نمی‌کرد تا اینکه اینجا رو پیدا کردم و واقعا اسم ایرانی اسلامی برازندشه، به جز اینکه به کیفیت مطالب آموزشی دقت نظر دارند به کیفیت تغذیه بچه ها هم اهمیت میدهند و از مواد غذایی سالم و خانگی استفاده می‌کنند که واقعا همچین مهدی کم پیدا میشه. در ضمن روانشناس هم همیشه حضور دارند و رفتار بچه ها رو زیر نظر می‌گیرند و مشاوره های خوب و کاربردی ميدهند، در کل خیلی مهربون و دل سوزند و مثل خاله واقعی با بچه ها رفتار می‌کنند و همیشه در تلاشند که والدین از خدماتشون رضایت کامل داشته باشند.

  1. سلام
    من تقریبا مدت یک ساله که پسرم را به مهد آیات بردم. پسرم خیلی مهدش رو دوست داره. کلاس های متنوعی برای بچه ها دارن. مثل خیلی از مهدها تلویزیون دیدن تو مهد ندارن که یکی از حسن های این مهده. توی مهد آشپزخونه دارن و هر روز غذای تازه و گرم به بچه ها میدن و با مواد با کیفیت غذا درست میکنن. حدوده سه ماه هم هست که دختر کوچیکم که یک سال و نیمش هست هم به این مهد بردم. طبقه نگهداری بچه های زیر 3 سال جداشت و این یک حسن مهد هست که این رنج سنی از بچه های بزرگتر جدا نگه داشته میشن و آموزش های متفاوتی دارن. یک روانشناس در مهد وجود داره که بچه ها را آنالیز میکنه و در صورت نیاز به مامانا مشاوره میده. به طور کلی من از این مهد راضیم و به مامانای گل پیشنهاد میکنم.

  1. سلام
    انتخاب مهد واقعا كار سختي هست. خصوصا اينكه بچه اولتون باشه و اونقدر بهش وابسته باشيد كه وقتي خوابه دلتون براش تنگ بشه. من خودم اينجوري هستم.
    شايد بعضي ها به خاطر مشغله كودكانشون رو مهد بفرستن، اما من به اين خاطر تصميم گرفتم پسرم رو مهد ببرم كه خيلي اجتماعي هست و احساس كردم نياز داره ساعتي با گروه هم سالانش باشه. حالا تصور كنيد پيدا كردن مهد براي من چقدر كار ديواري بود. وقتي با مهد آيات آشنا شدم اول شعار اين مهد من رو جذب كرد. و بعد بعد از صحبت با مادرشون مطمئن شدم كه جاي درستي اومدم.
    اينجا روي ديوار ها مرد عنكبوتي و فروزن نيست كه نگران الگوهاي قهرمان هاي پسرم باشم. ساعت ها وقت و فكر بچه ها مشغول آهنگ هاي زرد و بي محتوا نميكنند كه بچه ها مثلا سرگرم بشن. و مربي ها اينطور نيست كه فقط مهربون باشن. همشون متعهد و متخصص هستن.
    خلاصه كه من خدا رو شكر راضي هستم. بعد از دو سه روز كه خودم هم تو مهد ميموندم الان با خيال راحت ميام خونه و محمد حسن رو ميسپرم به خاله هاي دوست داشتنيش.

  1. محیط جذابی داره
    برنامه های آموزشی کاملا علمی پیگیری میشه
    من پیشنهاد میدهم این مهد رو

  1. من این مهد رفتم. خیلی فضاش خوبه.
    مدیر فهمیده و با برنامه ای هم دارد.

  1. سلام. ما پسرمونو که دو سالشه گذاشتیم این مهد کودک. از این بابت هم خیالمون راحته. هم تازه تاسیسه و امکانات و زیرساختهاش به روز و برای بچه ها جذابه و هم کادر خوب و کارآزموده و مودبی داره.
    برنامه های آموزشیشون هم کامل و منظمه. در کل تو این منطقه فکر میکنم بهترین انتخاب باشه.

  1. سلام روزتون بخیر من مهیا هستم
    خواهر زاده من نوپاست از اواسط تابستان تو این مهد کودک ثبت نام شده .از نزدیک شاهدم که چقدر شرایط روحی وجسمی این بچه بهتر شده .بخصوص که مادر کودک روی بهداشت ونوع تغذیه کوچولو حساسه ولی واقعا از مهد آیات راضی هستیم .حتی من به دوستان خودم هم معرفی کردم وکلی تعریف کردم .

  1. من دکتر فوق تخصص کودکان هستم
    راستش موسس مهد مامانم هست و خیلی تو انتخاب مربی ها و کارهای اموزشی و تربیتی مهد و مواد مصرفی تو مهد از مواد خوراکی یا مواد مصرفی کارهای اموزشی حساسیت به خرج میده
    در واقع هدف مادرم جذب درامد نبوده که کیفیت کارش رو برا درامد بیاره پایین
    خدارو شکر هدفشون بیشتر تربیتی و پرورشی هست
    دخترم که الان مدرسه میره از ۶ ماهگی مهد های مختلف رفته و به خصوصیتهای مهدها اشنا هستم
    وقتی برای ۶ ماه قبل از مدرسه رفتنش به مهد ایات رفت پیشرفتهای خوبی رو توش دیدم
    از همه مهمتر اینکه ارامش خیلی زیادی داست و وقتی میومد خونه کاملا راضی و اروم بود
    در حالی که بخاطر پسرم که دوسالش هست قبل از مهد ایات چند ماهی بود که ناارومی هایی داشت
    پسرم هم از اول تاسیس مهد همین جاست و واقعا راضی ام
    اصلا برای گذاشتنش تو مهد بیقراری نداره (البته بگم مادرم اونجا حضور نداره که بگم برای حضور اونه:) و محیط مهد و بچه های شادش براش جذابن)
    همه ی بچه ها رو خودم هر دو سه ماه ارزیابی میکنم که اگر مشکل جسمی دارن به خانواده شون اطلاع بدم
    بنظرم این مهد واقعا به صورت واضحی در مقایسه با مهدهای دیگه که من اونها رو هم با وسواس انتخاب کرده بودم بهتره

  1. سلام
    پسر من تقریبا دوساله هست از ۶ ماهگی مهد های مختلفی گذاشتم ولی هیچ کجا مثل مهد آیات به بهداشت فردی بچه ها و محیطی اهمیت نمیدادند.تمام مدت یک ماهی که مهد بودم برای جذب پسرم میدیدم دست و صورت بچه ها را مدام میشورند.نظافت محیطی هم واقعا عالی بود بخاطر فصل سرما و ویروس های موجود در هوا ماهی یکبار تمام ظروف را میجوشانند.
    بازم از مدیر مهد و خاله های دلسوزش ممنونم

  1. مشاور مهد ایات خیلی تونست به من کمک کنه تا بدخلقی پسرم رو حل کنم.
    کلا محیطشون خیلی انرژی مثبت میده هم به من هم به پسرم.

  1. من كه اولاش راضي بودم؛چون بچه ام شاد ميرفت و ميومد اما بعدش خطاهاي زيادي رو در نگهداري كودك نوپام در مهدشون ديدم مثلا حواسشون نبود بچه كي دستشويي كرده كه زود پوشكشو عوض كنن.فكر ميكنم براي سن هاي بالاتر خوب باشه اما نوپاها نه!!!!!

  1. سلام دوستان پسر من نوپاست قبلا در 2 تا مهد دیگه گذاشتم هیچ کدوم برای بچه های شیرخوار آموزش جالبی نداشتن ولی مهد شهربانو آموزش های متنوع و واقعا جالبی برای شیرخوار و نوپا داره که توی افزایش هوش بچه ها تاثیر قابل ملاحظه ای داره ... فضا و طراحیش که حرف نداره ... از همه مهم تر من که شاغلم دلسوزی مادرانه رو در تک تک پرسنل حتی نیروهای خدماتی میبینم و این حتما ناشی از رضایت پرسنل از سیستم مدیریت است ...
    من واقعا راضی هستم ... خدا رو شکر که این مهد رو پیدا کردم...

  1. مهدكودك بسيار خوبي هست من خودم تقريبا يك ماه هر روز داخل مهد با پسرم بودم و بدون اغراق رفتار حرفه اي و دلسوزانه ، پر از محبت و محيط بسيار صميمانه و دوستانه اي دارند كه هر گونه نگراني والدين رو برطرف مي كنه
    به علاوه داشتن دوربين در تمامي نقاط مهد و قابليت رويت بچه در تمامي ساعات در كلاس ها مزيت خيلي مهمي هست
    علاوه بر اون براي هر گروه سني كلاس هاي جداگانه اي دارند كه باعث مي شه بچه هاي كوچكتر اذيت نشن
    غذاو ميان وعده هاي سالم هم از نقاط مثبت ديگر مهد آيات هستش
    در كل من خيلي خيلي از مهد و كادرش راضي هستم

  1. من ساکن شمال تهرانم. مهدهای زیادی رو بخاطر دو تا بچه هام زیرو رو کردم. و مجبور شدم تو بهترین مهد کودک هایی مثل سلاله و غیره بچه ها رو مدتی بزارم. ولی هر کدوم نقطه قوتها و نقطه ضعف های خاص خودشون داشتند. مدتها دنبال پرستار آشنا گشتم ولی موفق نشدم کسیی که مد نظرم بود پیدا کنم. مهد آیات دو ماه بود داشتم بررسی میکردم. و تو برنامه هاشون شرکت میکردم. هر مهدی دخترم میرفت 2 ماه اول گریه میکرد و از من جدا میشد علارغم اینکه کلی پیشش میموندم و کم کم میخواستم عادتش بدم ولی در هر حال اذیت میشد. بعد از آشنایی با این مهد و تحقیقات زیاد با خیال آسوده دخترم گذاشتم که دو روز اول خودش میگفت برید اداره. و میرفت بازی و ... خدا روشکر با خوشحالی میره و اخلاقش اینطوره که هر چی بهش بگن یا رفتار کنن برام میگه. مهدش خیلی دوست داره. بعضی وقتها تو خونه بهانه دوستاش و مهد میگیره. مهد واقعا خوب با پرسنل مهربونیه. لازم میدونم از پرسنل زحمتکش و دلسوزش تشکر کنم. واقعا دستمریزاد

  1. واقعا محیط جذابی داره خاله های مهربون که واقعا دلسوز هستند.پسر من عاشق مهد شده. از همه مهمتر ویزیت دوره ای فوق تخصص غدد و دندانپزشک از بچه ها در مهد هست.مشاور مهد هم نقاشی بچه ها را تفسیر میکنه که کلی به برخورد من با پسرم کمک کرد.

  1. سلام
    امتیاز این مهد جذابیت فوق العاده فیزیک آن برای بچه ها است
    ضمن این که کادر اون هم تحصیل کرده اند و هم متعهد می باشند و این موجب میشه آدم بیشتر اعتماد کنه بچشو به اونها بسپاره
    واقعا ایرانی اسلامیه
    برنامه های بسیار خوبی داره و بچه ها موقع تمام شدن ساعت مهد در عین حال که بسیار شاد هستند از آرامش برخوردارند
    ضمنا بچه های من که با دو ماه رفتن به این مهد کلی تپل شدن

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مهد کودک دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم