مهد كودك و پيش دبستاني هم صدا

مهد کودک سه ستاره هم صدا در سال 97 تاسیس شد و در حال حاضر در منطقه سه تهران واقع شده است و مدیریت آن بر عهده نوا عسكري می باشد. شماره تماس مهد کودک هم صدا ٢٢٨٤٨١٢٥ است. اگر به اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این مهد کودک نیاز دارید می‌توانید مطالب پایین را مطالعه کنید.

گالری تصاویر

  • مهد كودك و پيش دبستاني هم صدا
  • مهد كودك و پيش دبستاني هم صدا
  • مهد كودك و پيش دبستاني هم صدا
  • مهد كودك و پيش دبستاني هم صدا
  • مهد كودك و پيش دبستاني هم صدا

مدیر مهد کودک نام مدیر: نوا عسكري

سال تاسیس مهد کودک سال تاسیس: 97

کارکنان مهد کودک کارکنان: 10مربی:کارشناسی ارشد و کارشناسی

گروه سنی مهد کودک گروه سنی: ٦ماه تا شش سال

ساعت کاری مهد کودک ساعت کار: 07:30 صبح الی 17:30 غروب   (اگر این ساعت‌ها برایتان مناسب نیست، برای یافتن مهد کودکی دیگر اینجا کلیک کنید)

پذیرش ساعتیپذیرش ساعتی: ندارد (اگر پذیرش ساعتی برایتان مهم است اینجا کلیک کنید)

پذیرش شیرخوارپذیرش شیرخوار: دارد

تلفن مهد کودک تلفن : ٢٢٨٤٨١٢٥   (کاربران گرامی لطفا جهت حمایت از سایت مهدیاب، هنگام تماس با مجموعه ها نام سایت "مهدیاب" را ذکر فرمایید.)

استان/شهر مهد کودک استان/شهر: تهران / تهران / منطقه سه

آدرس مهد کودک آدرس مهد کودک : شريعتي،بعد از تقاطع ميرداماد،روبروي بيمارستان مفيد،كوچه بهشت اسا،پلاك ١

آخرین به روزرسانیآخرین به روزرسانی اطلاعات: چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۰۰

کانال تلگرام مهدیاب


اگر در اطلاعات این صفحه مشکلی را مشاهده کردید، لطفا از فرم زیر به ما اطلاع دهید و یا از بخش تماس با ما این موضوع را با ما در میان بگذارید.


تا کنون 5 نظر ثبت شده است (شما هم نظر خود را ثبت کنید)

  1. دختر من مرسانا اظطراب جدایی زیادی داشت مهد همصدا با آرامش و دلسوزی به من و دخترم کمک کرد بتونیم مرحله به مرحله پیش بریم و مرسانا کاملا جذب شد ... انقدر محیط مهد خوبه که الان عاشق اونجاست و تو این مدت خیلی اعتماد به نفسش بیشتر شده و روابط اجتماعی بهتر شده .. خیلی ممنون از همه مربیان مهد خیلی مهربان و دلسوز یک محیط خیلی خوب و جذاب و شاد برای بچه ها درست کردن

  1. الناز مامان كارن هستم. كارن از ٢٠ ماهگي در سال ٩٧ وارد همصدا شده. همصدا از معدود مهدهايي هست كه براي اين گروه سني آموزش دارد. كارن خيلي خوشحاله و كلي چيزاي جديد ياد گرفته. عاشق كلاس با من بخوان و زبان انگيليسيه. من از توجه و دقت كادر خوب همصدا ممنونم?

  1. سلام مامان سام راد هستم. گل پسرم از سال 97 وارد مهد هم صدا شده از اون زمان تا الان پسرم هم خىلى مودب شده هم خوش صحبت. نظرش رو کامل بىان مى کنه عاشق اىن رفتارشم مرسى هم صدا

  1. سلام، من مامان بهار هستم، دخترم از ابتداي تاسيس مهد توي مهد هم صدا بود و تا امروز هروز بهتر از ديروز بوده واسمون،دختر من خيلي اروم بود و اعتماد به نفسش كم بود اما با توجه اي كه مربي و كاركناي مهد كردند خيلي اعتماد به نفسش زياد شد و كادرشون خيلي پرانرژي اند و واقعا حواسشون به يچه ها هست.
    اميدوارم روز به روز توي كارشون پيشرفت كنند.

  1. محيط شاد و سر زنده اي داره
    برنامه هاي آموزشي خوبي دارن
    دخترم كلاس نمايش و آزمايشگاه رو خيلي دوست داره

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مهد کودک دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم