پیش دبستانی و مهدکودک دوزبانه عطر نرگس

مهد کودک چهار ستاره عطر نرگس در سال 1395 تاسیس شد و در حال حاضر در منطقه هشت تهران واقع شده است و مدیریت آن بر عهده میترا پیروزمند می باشد. شماره تماس مهد کودک عطر نرگس 09102305492----۷۶۷۰۳۶۵۶ است. اگر به اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این مهد کودک نیاز دارید می‌توانید مطالب پایین را مطالعه کنید.

گالری تصاویر

  • پیش دبستانی و مهدکودک دوزبانه  عطر نرگس
  • پیش دبستانی و مهدکودک دوزبانه  عطر نرگس
  • پیش دبستانی و مهدکودک دوزبانه  عطر نرگس
  • پیش دبستانی و مهدکودک دوزبانه  عطر نرگس
  • پیش دبستانی و مهدکودک دوزبانه  عطر نرگس
  • پیش دبستانی و مهدکودک دوزبانه  عطر نرگس

مدیر مهد کودک نام مدیر: میترا پیروزمند

مجوز مهد کودک مجوز: مهدکودک وپیش دبستان ازسوی آموزش وپرورش وبهزیستی (چهار ستاره مهد کودک چهار ستارهمهد کودک دو ستارهمهد کودک دو ستارهمهد کودک دو ستاره)

سال تاسیس مهد کودک سال تاسیس: 1395

مساحت مهد کودک مساحت: هر طبقه ۱۷۰متربنا،دردوطبقه،۷اتاق

کارکنان مهد کودک کارکنان: ۸

گروه سنی مهد کودک گروه سنی: شیرخوارتا۷سال.همراه باafterschool

ساعت کاری مهد کودک ساعت کار: 07:00 صبح الی 17:00 غروب  ازبامدادتاعصروحتی بصورت ساعتی وروزانه  (اگر این ساعت‌ها برایتان مناسب نیست، برای یافتن مهد کودکی دیگر اینجا کلیک کنید)

پذیرش ساعتیپذیرش ساعتی: دارد

پذیرش شیرخوارپذیرش شیرخوار: دارد

تلفن مهد کودک تلفن : 09102305492----۷۶۷۰۳۶۵۶   (کاربران گرامی لطفا جهت حمایت از سایت مهدیاب، هنگام تماس با مجموعه ها نام سایت "مهدیاب" را ذکر فرمایید.)

استان/شهر مهد کودک استان/شهر: تهران / تهران / منطقه هشت

آدرس مهد کودک آدرس مهد کودک : فلکه اول تهرانپارس،خیابان رشیدجنوبی،خیابان ۱۵۰غربی(شهیدرمضانی)پلاک ۱۰۵

آخرین به روزرسانیآخرین به روزرسانی اطلاعات: یکشبه، ۶ مرداد ۹۸

بازی،آموزش و شادی برای فرزندانمان

میترا پیروزمند

کانال تلگرام مهدیاب


اگر در اطلاعات این صفحه مشکلی را مشاهده کردید، لطفا از فرم زیر به ما اطلاع دهید و یا از بخش تماس با ما این موضوع را با ما در میان بگذارید.


تا کنون 9 نظر ثبت شده است (شما هم نظر خود را ثبت کنید)

  1. سلام اولیای عزیز
    مهد و پیش دبستانی عطر نرگس مرکز آموزشی تمیز و منظمیه و به نظرم دراین فضای آلوده ویروس کرونا می شود به این مهد اعتماد کرد.

  1. سلام عزیزان، به لطف خدا و دلسوزی مدیریت مهد و پیش دبستانی عطر نرگس، طبقه بالای این ساختمان شیک و تمیز به سالن بازی اختصاص پیدا کرده و تمامی وسایل آن نو، استاندارد و مفرح است. از مدیر و مربیان دلسوز که به فکر زمستان بچه ها برای گذراندن اوقات فراغت هستند سپاسگذارم.

  1. وقت بخیر. از مدیر با تجربه و متعهد و همچنین کادر مجرب و دلسوز مهد عطر نرگس کمال تشکر را دارم. حرفها را دقیقا گوش می کنند و در حد توان به اجرا می گزارند

  1. بنام خدا
    از تلاش بی وقفه و مهربانی ومدیریت مدیر این مهد وهمچنین مربیان جوان، شاداب و با نشاط و ورزیده مهد خیلی سپاسگزارم

    • ولی گرانقدر،از محبت شما درخصوص پیش دبستانی و مهد عطر نرگس کمال امتنان را دارم. امید است با نظرات آموزنده شما بتوانیم راه ترقی و پیشرفت فرزندان دلبندمان را در گام های استوارتر بپیماییم. با سپاس

  1. بسمه تعالی
    از عملکرد این مهد طی سال اخیر که دو قلوهایم را در آن بودند، راضی هستم. مدیری با تجربه ده سال حضور در خارج از کشور موجب تقویت مهد شده است.

    • با تشکر از نظر شما، فرزندان شما عزیزان ما هستند و تلاش داریم، تربیت به همراه آموزش و ارتقای کیفی سطوح آن را به همراه حفظ سلامت عزیزان، همواره مد نظر داشته باشیم. سلامت و پایدار باشید.مدیریت پیش دبستانی و مهد عطر نرگس

      • من هم خوشحالم که فرزندم دراین مهد علاوه بر آموزش های لازم، ورزش، برنامه های جانبی مثل چرتکه، داستان خوانی و ..درمحیط نشاط آوری است که مربی و مدیر آن دنبال وقت گذرانی نیستند.امیدوارم بتوانم فرزند دیگرم را که دراین مهد ثبت نام کنم. مدیرمهد خیلی برای من وقت گذاشت و با همه شلوغی کارشان نیم ساعت با همدیگر صحبت کردیم.

        • از لطف و توجه شما به پیش دبستانی ومهد عطر نرکس، سپاسگذارم. نظرات افرادی فرهیخته مانند جنابعالی موجب می شود تلاش در مجموعه ما بیشتر شود و برای حصول به اهداف مشترکمان که همانا ارتقای علمی، روحی، روابط اجتماعی و ...کودک دلبندمان است، بیش از پیش جدیت به خرج دهیم. با سپاس

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مهد کودک دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم