مهدكودک و پيش دبستاني دوزبانه آوای چکاوک

مهد کودک آوای چکاوک در سال 1397 تاسیس شد و در حال حاضر در منطقه یک تهران واقع شده است و مدیریت آن بر عهده گلناز علايي می باشد. شماره تماس مهد کودک آوای چکاوک 02122824614 _ 09126402054 است. اگر به اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این مهد کودک نیاز دارید می‌توانید مطالب پایین را مطالعه کنید.

مدیر مهد کودک نام مدیر: گلناز علايي

سال تاسیس مهد کودک سال تاسیس: 1397

مساحت مهد کودک مساحت: ٣٠٠

کارکنان مهد کودک کارکنان: ٧ نفر

گروه سنی مهد کودک گروه سنی: ٢ تا ٦ سال

ساعت کاری مهد کودک ساعت کار: 08:00 صبح الی 16:00 غروب   (اگر این ساعت‌ها برایتان مناسب نیست، برای یافتن مهد کودکی دیگر اینجا کلیک کنید)

پذیرش ساعتیپذیرش ساعتی: دارد

پذیرش شیرخوارپذیرش شیرخوار: ندارد (پذیرش شیرخوار برایتان مهم است؟ پس اینجا کلیک کنید)

سایتسایت: Instagram:mahdekodak_avaychakavak

تلفن مهد کودک تلفن : 02122824614 _ 09126402054   (کاربران گرامی لطفا جهت حمایت از سایت مهدیاب، هنگام تماس با مجموعه ها نام سایت "مهدیاب" را ذکر فرمایید.)

استان/شهر مهد کودک استان/شهر: تهران / تهران / منطقه یک

آدرس مهد کودک آدرس مهد کودک : نياوران،خيابان سعيدي نبش كوچه فرهاد پلاك ١ یا فرمانيه،خيابان سعيدي نبش كوچه فرهاد پلاك ١

آخرین به روزرسانیآخرین به روزرسانی اطلاعات: شنبه، ۱۷ شهریور ۹۷

کانال تلگرام مهدیاب


اگر در اطلاعات این صفحه مشکلی را مشاهده کردید، لطفا از فرم زیر به ما اطلاع دهید و یا از بخش تماس با ما این موضوع را با ما در میان بگذارید.


تا کنون 4 نظر ثبت شده است (شما هم نظر خود را ثبت کنید)

  1. سلام به خوانندگان عزيز
    ما سه ماهه پسرچهار ساله خود رادر مهد كودك آواي چكاوك ثبت نام كرديم در اين مدت ودر مرحله اول از اخلاق ورفتار مدير وپرسنل بسيار راضي بوديم چون خيلي رفتارشان با نزاكت وبا حوصله وخوشرويي با بچه ها در ثاني خيلي محيط تميز ومرتب وبهداشت جاييكه فرزندمان يك سوم وقت خود را ميگذراند مهم است ودر مرحله سوم آموزش مربيهابه بچه با حوصله زياد وعلاقه مندي انجام ميشه مرحله چهارم همه جوان كه خود جواني براي بچه ها مهمه مخصوصاًاگر خوش پوش وزيبا باشند چونكه كودكان اين روزها خيلي هوشيارند ودر آخر نزديك به منزل قرار داشتن مهد كودك آواي چكاوك

  1. مهدكودك آواي چكاوك محيط بسيار مناسبي هم از نظر تفريحي و هم از نظر اموزشي براي بچه ها دارد.مديريت خوب و مربيان دلسوز اين مهدكودك از ويژگي مهم اين مهدكودك هست كه توانستن محيط خوبي را براي بچه ها بوجود بياوردو بچه ها رو جذب كند.اواي چكاوك واقعا يكي از بهترين مهدكودك هاي منطقه است.و من توصيه ميكنم كه حتما پدر و مادر هاي عزيز اين جارو براي بچه هاشون در نظر بگيرن.

  1. سلام من پسرم قبلا تو یک مهدخصوصی اما شلوغ میرفت و خیلی اذیت شد از وقتی نقل مکان کردم خیلی دنبال مهد خوب گشتم از برند و غیر برندش گرفته هرکدوم ایراداتی داشت اما حقیقتا مهد آوای چکاوک به جرات میگم مهد نامبر وان هست تو مهد های اطراف خودش چه از نظر نظافت مجموعه و هم از نظر مجرب بودن پرسنل و رفتار خوب و محبت آمیز مدیر و مربی ها و هم اینکه تعداد بچه ها کم هست واین حسن بزرگیه البته برای ما خانواده ها چون بیشتر زمان صرف اموزش و مراقبت میکنن وهم اینکه بچه ها کمتر بیمار میشن ،منکه عاشق مدیرش شدم ازبس اخلاقش مثبت و مهربونه وبسیار دلسوز،به مامان های دیگه که بچه هاشون رو میخوان تو این محدوده مهد ثبت نام کنن توصیه میکنم حتما یک سر بزنن مهد و از نزدیک شاهد صحت گفته های من باشن ،در اخر برای مدیر و پرسنل خوب مهد آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

  1. من بیش از یک ماه دنبال مهد گشتم و تقریبا تمام مهد کودک های منطقه یک رو دیدم باید بگم آوای چکاوک واقعا خوبه.
    به غیر از اینکه جدید و خیلی تمیز و به روز هست رفتارشون با بچه ها خیلی با محبت و محترمانه است. به روحیه و خواسته های تک تک بچه ها اهمیت میدن به خصوص اینکه خلوت و آرومه
    آموزشها غیر مستقیم و خیلی حرفه ای انجام میشه به خصوص ژیمناستیک و زبان انگلیسی
    مدیریت خوش فکر و بسیار توانا و مربیان خوش اخلاق و دلسوز مهمترین ویژگی آوای چکاوک هست که منو ترغیب به ثبت نام دخترم کرد.

    امیدوارم همیشه موفق باشند
    با خیال راحت میتونم این مهد کودک رو به شما توصیه کنم.

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مهد کودک دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم