رفتار غیر حرفه ای مرکز بین المللی رشد و خلاقیت کودکان

رفتار غیر حرفه ای مرکز بین المللی رشد و خلاقیت کودکان

سایت هایی مثل مهدیاب که خدمات خود را به صورت رایگان ارائه می دهند، از راه های دیگری مانند تبلیغ یا فروش محصولات خاص هزینه های مربوطه را تامین می کنند. مهدیاب نیز از این قاعده مستثنا نیست و بخش کمی از هزینه ها را از طریق تبلیغات تامین می کند.

چندی پیش مدیریت مرکز بین المللی رشد و خلاقیت کودکان با پشتیبانی مهدیاب تماس گرفتند و خواستار تبلیغ در مهدیاب شدند  و با توجه به اینکه بنری از قبل آماده نداشتند، سفارش طراحی بنر دادند. با توجه به عجله ای که ایشان داشتند بدون دریافت هرگونه پیش پرداختی، بنر در سریع ترین زمان ممکن حاضر و در سایت فعال شد و پیامک ها نیز با متنی که مشخص کرده بوده اند برای مهدکودک ها ارسال شد و فاکتور مربوطه با 30% تخفیف به ایمیل ایشان ارسال شد.

پس از اتمام کار که با ایشان تماس گرفته شد ولی پاسخگوی تلفن و ایمیل خود نبوند. ما نیز پس از تماس های مکرر طی ده روز، ایمیلی به ایشان ارسال کردیم و ضمن گوشزد کردن رفتار غیرحرفه ای شان متذکر شدیم که در صورت عدم پاسخگویی و پیگیری، رفتار غیرحرفه ای شان را به اصناف مربوطه گزارش می دهیم ولی همچنان هیچ گونه پاسخ و واکنشی از سمت مدیریت این مرکز دریافت نشد.

تا به حال هیچ یکی از مشتریان ما چنین برخوردی نداشته اند. مواردی بوده که شخص در اثر مشغله زیاد در پرداخت فاکتور خود تاخیر داشته ولی همیشه و باز هم تاکید می کنم همیشه پاسخ گوی ایمیل و یا تلفن ما بوده اند.

حداقل کاری که ایشان می توانستند انجام دهند این بود که تماس بگیرند یا طی ایمیلی اعلام کنند که از تبلیغ منصرف شده اند و تنها هزینه ناچیز طراحی بنر را پرداخت کنند که این کار را هم انجام ندادند و کسی که حاضر است برای چنین مبلغ ناچیزی اعتبار خود را زیر سوال ببرد مسلما در مبالغ بالاتر نیز این رفتار را تکرار خواهد کرد.

رفتار مدیریت مرکز بین المللی رشد و خلاقیت کودکان، غیرحرفه ای بود و با توجه به اینکه از اولین مشخصه های یک مدیریت خوب پاسخگویی شان است، از مدیریت آن مرکز می خواهیم که رفتار خود را اصلاح کنند و حداقل شهامت پاسخگویی به تلفن و ایمیل خود را داشته باشند.

کانال تلگرام مهدیاب

تا کنون 1 نظر ثبت شده است (شما هم نظر خود را ثبت کنید)

  1. کلاهبرداری های ایشان در همدان به حدی زیاد است و شاکی های مختلف در شورای حل اختلاف استان دارند که حتی قاضی به علت تعدد پرونده جلسه جداگانه ای ترتیب دادند!!!
    ایشان با عناوین دهان پر کن توانسته نمایندگی های مختلفی بنام خود اخذ و سپس با عدم انجام تعهدات آنها را در ازای مبالغی بفروش برساند و با چک های بلامحل و عدم پرداخت حق الزحمه مدرسان شاکیان متعددی دارند .
    امیدوارم هر چه زودتر اینگونه افراد شناسایی شده تا اعتماد معلمین با سابقه و سایر افردا به موسسات خصوصی بیش از این سلب نشود.

    به این نظر پاسخ بدهید

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مطلب دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم