تاسیس مهد کودک چقدر سرمایه میخواهد

تاسیس مهد کودک چقدر سرمایه میخواهد

تاسیس مهد کودک هم درست مانند کسب و کار های دیگر نیاز به سرمایه و هزینه های اولیه دارد و سوال تاسیس مهد کودک چقدر سرمایه میخواد ؟ بسیار پر تکرار است و همیشه از ما پرسیده میشود.

مطمئنم تایید میکنید که پاسخ یکسانی برای این سوال وجود ندارد، برای همین ما روشی برای برآورد هزینه تاسیس مهد کودک به شما معرفی میکنیم که توسط آن میتوانید در هر نقطه ای که مایل بودید برآورد هزینه را انجام دهید و به میزان سرمایه حدودی برای تاسیس مهد کودک دست پیدا کنید!

اطلاعات بیشتر برای تاسیس مهد کودک می‌خواهم !

 

ساختمان مناسب مهد کودک

معمولا بیشترین سرمایه و هزینه را خرید، رهن یا اجاره ملک به خود اختصاص میدهد. البته اگر ملک برای خودتان است بسیار به نفع شما خواهد بود چون دیگر نیاز نیست بخشی از درآمد خود را به منظور اجاره به مالک پرداخت کنید!

اگر هم ملکی برای خود ندارید، پیشنهاد میکنیم برای این که از هزینه ها مطلع شوید، به بنگاه های معاملات ملکی محل مورد نظر مراجعه کنید و قیمت خرید و یا رهن و اجاره ملک مناسب مهد کودک که شامل ویژگی های زیر هست را جویا شوید:

حداقل ۱۵۰ متر زیر بنا داشته باشد
۵۰ متر متر حیاط داشته باشد
دارای حداکثر دو طبقه و چند اتاق نورگیر باشد

 

همانطور هم که میدانید قیمت املاک در هر منطقه با هم متفاوت است و برای یافتن ملک با این شرایط در هر منطقه باید به بنگاه های همان منطقه و یا اپلیکیشن دیوار در بخش املاک و مستقلات مراجعه کنید!

 

تجهیز مهد کودک

پس از این که ملک مورد نظر خود را انتخاب کردید و از هزینه های مربوط به آن مطلب شدید وقت آن رسیده که محیط مهد کودک خودتان را تجهیز کنید، این کار نیاز به طراحی دکوراسیون داخلی و خرید لوازم بازی دارد.

هرچقدر فضای مهد کودک شما بزرگ‌تر باشد نیاز به هزینه بیشتر برای تجهیز و دکوراسیون داخلی مهد نیاز خواهد بود. برای این که از هزینه های مربوط به این کار هم باخبر شوید باید با شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی تماس بگیرید و همچنین با فروشگاه لوازم مهد کودک برای تهیه لوازم و تجهیزات بازی مورد نیاز در محیط.

 

اگر به اطلاعات بیشتر در زمینه تاسیس مهد کودک نیاز دارید روی دکمه زیر یا این لینک کلیک کنید:

اطلاعات بیشتری در زمینه تاسیس مهد کودک نیاز دارم

برچسب ها

کانال تلگرام مهدیاب

اولین نفری باشید که نظر و یا تجربه خود را در مورد این مطلب با دیگران اشتراک می‌گذارد

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مطلب دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم