دانلود 6 کاربرگ برای تقویت حافظه تصویری کودک (سری اول)

دانلود 6 کاربرگ برای تقویت حافظه تصویری کودک (سری اول)

داشتن حافظه تصویری به این معنی است که فرد بتواند یک تصویر یا شی را با جزئیات کامل برای چند دقیقه به خاطر بیاورد. این توانایی سنین پایین در تعداد کمی از کودکان مشاهده شده است و داشتن این توانایی ربطی به میزان هوش فرد ندارد. این توانایی به مرور بعد از سن 6 سالگی از بین می رود و کم رنگ می شود.

شما می توانید با استفاده از این کاربرگ ها حافظه تصویری کودک خود را تقویت کنید. سری دوم این کاربرگ ها را می توانید در پست "کاربرگ هایی جهت تقویت حافظه تصویری کودک (سری دوم)" مشاهده فرمایید.

توجه داشته باشید که صرف استفاده از این کاربرگ ها و کرابرگ های مشاهده نمی توانید تضین کنید که کودک شما از معدود افرادی باشد که حافظه تصویر قوی ای دارد اما آنچه مسلم است این است که می توانید از با استفاده از این روش میزان دقت و توجه کودک خود را بسنجید و آن را تقویت کنید.

فایل پیوست شده را دانلود کنید و از حالت زیپ خارج کنید. 6 کاربرگ در اختیار شما قرار می گیرد که پس از چاپ آن ها می توانید به صورت زیر با کودک خود تمرین کنید. هر برگه را از بخش خط چین تا کنید و از کودک خود بخواهید که بخش رنگ آمیزی شده و کامل را ببیند سپس بر اساس آنچه به یاد می آورد بخش دیگر را تکمیل کند. با این کار حافظه تصویری کودک شما تقویت خواهد شد ضمن اینکه می توانید میزان توجه و دقت اون را نیز بسنجید.

برای دانلود این مجموعه با ارزش، روی دکمه زیر کلیک کنید:

جهت مشاهده همه کاربرگ های مهدیاب اینجا کلیک کنید.

کانال تلگرام مهدیاب

تا کنون 4 نظر ثبت شده است (شما هم نظر خود را ثبت کنید)

  1. با سلام
    من همین حالا برای خرید این کاربرگها اقدام کردم . پول هم پرداخت کردم . با موفقیت انجام شد ولی نمی دونم چرا بعدش منو هدایت نکرد به سایت برای دانلود .
    حالا چی کار کنم ؟؟؟؟

    به این نظر پاسخ بدهید

    • لطفا به آیدید @sitesupp در تلگرام پیام بدید تا براتون ارسال شه

      به این نظر پاسخ بدهید

  1. جالب و مفید بود-کاش میگفتید مناسب چه سنی هست؟!!

    به این نظر پاسخ بدهید

    • ممنون، برای گروه سنی سه سال به بالا می تونه استفاده بشه

      به این نظر پاسخ بدهید

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مطلب دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

می‌خواهم نظرم را ثبت کنم